اسکرول بار

سوکای: باید شکست در جام حذفی را جبران کنیم/ جدایی‌ام از سپاهان شایعه است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مهاجم آلبانیایی سپاهان تأکید کرد که بازیکنان این تیم باید در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرند تا کنار رفتن از جام حذفی را جبران کرده و هواداران سپاهان را خوشحال کنند.










به گزارش ورزش 22،جواهیر سوکای در گفت‌وگو یی درمورد کنار رفتن سپاهان از جام حذفی گفت: این اتفاق واقعاً تلخ بود. سپاهان همیشه در لیگ برتر و جام حذفی مدعی جدی قهرمانی است ولی متأسفانه خیلی زود از جام حذفی کنار رفتیم. شرایط تیم ما در آن مسابقه طبیعی نبود، چون برای سفر به کرمان 20 ساعت معطل شدیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان سپاهان واقعا خسته بودند و اگر این شرایط به‌وجود نمی‌آمد، قطعاً گل گهر را می‌بردیم. با این حال هیچ توجیهی برای این شکست وجود ندارد و هواداران سپاهان ناراحت هستند. ما باید ناراحتی هواداران را از بین برده و این شکست را در لیگ جبران کنیم.

مهاجم سپاهان درمورد دیدار تیمش با راه‌آهن خاطرنشان کرد: حالا فقط لیگ برتر را درپیش داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی‌ها بگذاریم. مطمئناً هواداران سپاهان دیگر قبول نمی‌کنند که در لیگ برتر نتایج ضعیفی بگیریم. ما باید راه‌آهن را ببریم تا هم شکست در جام حذفی جبران شود و هم اینکه بتوانیم در کورس قهرمانی قرار داشته باشیم. امیدوارم در نهایت سه امتیاز بازی با راه‌آهن را بگیریم.

سوکای در پایان درمورد اینکه گفته می‌شود قرار است به دلیل نیمکت‌نشینی سپاهان را ترک کند، افزود: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و قصد جدایی از سپاهان را ندارم. قبلاً هم گفتم که تلاش می‌کنم تا به ترکیب ثابت برسم و مطمئن باشید انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم. اینکه می‌گویند از سپاهان جدا خواهم شد صحت ندارد و به قراردادم با این تیم پایبند هستم.

انتهای پیام/





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>