اسکرول بار

همامی:کمک داور رفتار زشتی داشت/ توپ به سرم خورد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دروزاه بان تیم پیکان با اشاره به اخراجش از زمین در دیدار با بهمن شیراز گفت: توپ به سرم خورد و اخراجم اشتباه بود.




به گزارش ورزش 22،مسعود همامی پس از دیدار تیم‌های پیکان و بهمن شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در خصوص اخراجش از زمین بازی، گفت: توپ به دستم برخورد نکرد بلکه به سرم خورد. حتی زمانی که داور اعلام خطا کرد، شیرازی‌ها هم اعتقاد داشتند اگر هم هندی صورت گرفته داور باید به من کارت زرد نشان دهد.

وی با انتقاد از داوری تصریح کرد: کمک داور بازی رفتار زشتی با من داشت و با دست به من اشاره می‌کرد که سمت من نیا. اگر داور اعتقاد به هند داشت، چون هندی صورت نگرفته باید کارت زرد به من نشان می‌داد و از زمین نباید اخراج می‌شدم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>