اسکرول بار

ابراهیمی: تلاش خود را کردم و نگران انتخاب کی‌روش نیستم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت در اردوی پرتغال نهایت تلاشم را انجام دادم اکنون اینکه در جام ملت‌ها باشم یا نه انتخاب کی‌روش است.







به گزارش ورزش 22،امید ابراهیمی در گفت‌گو یی در باره اردوی پرتغال اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود و برای بازیکنان تیم ملی اثر زیادی داشت. در اردوی پرتغال امکانات خوبی داشتیم و دو بازی تدارکاتی خوب هم انجام دادیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش در دو بازی تدارکاتی به همه بازیکنان میدان داد، خاطرنشان کرد: بله این موضوع درست است و یک فرصت خوب بود تا همه ما توانایی خود را نشان دهیم. سرمربی تیم ملی به عملکرد بازیکنان جوان توجه ویژه‌ای داشت و تمام بازیکنان نیز سعی خود را انجام دادند. من هم تمام تلاش خود را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. 

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود حریف ایران تیم دوم بنفیکا بوده است، یادآور شد: حتی تیم دوم بنفیکا هم قدرتمند است. با این حال تا جایی که من می‌دانم تعداد زیادی از بازیکنان اصلی بنفیکا در ترکیب این تیم بودند. بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان تیم بنفیکا نفرات ما را در معرض فشار قرار دادند. بازی با بنفیکا محک خوبی برای تیم ملی بود که امیدوارم در آینده به سود تیم ملی تمام شود.

وی درباره اینکه چه اندازه امیدوار است با توجه به رقیبان زیادی که در خط میانی دارد بتواند به فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها راه پیدا کند، تأکید کرد: من هرآنچه از دستم برمی‌آمد انجام دادم و بهترین عملکرد را داشتم. از نظر خودم کاملاً آماده هستم و ایده‌آل‌ترین شرایط را دارم. دیگر اینکه چه بازیکنانی در فهرست نهایی تیم ملی قرار بگیرند باکی‌روش است. 

ابراهیمی در مورد اینکه نگران تکرار شرایط جام جهانی و خط خوردن نامش در آخرین لحظات نیست، پاسخ داد: نگران نیستم، چرا که من نهایت توان خود را گذاشته‌ام حال دیگر اینکه چه بازیکنی انتخاب می‌شود دست من نیست و کادر فنی تصمیم‌گیرنده است. اما به طور قطع من چیزی کم نخواهم گذاشت.

وی درباره اینکه آیا می‌تواند در بازی فردا استقلال را در جام حذفی همراهی کند به تسنیم گفت: این موضوع به نظر آقای قلعه‌نویی بستگی دارد و اگر در ترکیب باشم بازی خواهم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>