اسکرول بار

جریمه ۱۰۰ هزار یورویی تیم الجزایری به خاطر کشته شدن لژیونر کامرونی :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فدراسیون فوتبال الجزایر به خاطر مرگ لژیونر کامرونی، بعد از تعلیق یک هفته‌ای، تیم جی.اس کابایلی را ۱۰۰ هزار یورو جریمه کرد.

خبرگزاری فارس: جریمه ۱۰۰ هزار یورویی تیم الجزایری به خاطر کشته شدن لژیونر کامرونی


اعضای این سازمان روز گذشته تشکیل جلسه دادند و 3 روز پس از کشته شدن آلبرت ابوسه تصمیماتی تازه گرفتند. این سازمان  با توجه به پرتاب شی به سمت لژیونر کامرونی از طرف جایگاه هواداران تیم کابایلی، این باشگاه را 100 هزار یورو جریمه شد.

قبل از این تصمیم، مسابقات باشگاهی هفته جاری لیگ الجزایر به حالت تعلیق درآمد. این سازمان باشگاه فوق را موظف کرد به طور تمام و کمال حقوق معوقه این بازیکن را به خانواده وی پرداخت کند.

دادستانی الجزایر به کمک پلیس نیز سرگرم تحقیق در مورد شناسایی فرد یا افراد خاطی در این ماجرای دلخراش هستند.

ابوسه شنبه شب در پایان بازی منجر به شکست دو بر یک تیمش مقابل الجزیره بر اثر اصابت شیئی به سرش که از طرف تماشاگران پرتاب شد، جان باخت. در این حادثه وی پس از انتقال به بیمارستان تیزی‌اوزو در قبایل، با وجود تلاش کادر پزشکی،‌ جان خود را از دست داد و فوتبال الجزایر را شوکه کرد.

منیع: فارس

نظرات  (۱)

سلام حالت!
من دیدم قالب های تحت پوشش بیان کم هستند برای همین من شروع به ساخت قالب برای بلاگ بیان کردم اگه میخای یه قالب منحصر به فرد داشته باشی همین حالا بیا اینجا(کلیک کن)

این دومین نظرمه برات زودبیا دیگه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>