اسکرول بار

کفشگری: شاید درخشان کارم را قبول ندارد/ تا آخر فصل هم بازی نکنم می‌مانم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیگری در فوتبال سلیقه‌ای است و شاید سرمربی پرسپولیس کار من را قبول ندارد.






  به گزارش ورزش 22،مهرداد کفشگری در مورد نیمکت‌نشین شدنش اظهار داشت: از اینکه بازی نمی‌کنم ناراحتم اما مربیگری در فوتبال سلیقه‌ای است و یک مربی ممکن است بازیکنی را قبول داشته باشد و مربی دیگر آن بازیکن را قبول نداشته باشد.

وی افزود: شاید مشکل از کار من است که درخشان نحوه کار و تمرینات مرا نمی‌پسندد. با این حال مشکلی ندارم. از خدایم است که در تیم بزرگی چون پرسپولیس باشم و برای آن بازی کنم. نظر مربی است که چه بازیکنانی به زمین بروند و خداراشکر پرسپولیس با این بازیکنان نتیجه می‌گیرد. امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.

کفشگری یادآور شد: به هر حال مربیگری‌ سلیقه‌ای است. دایی بازی مرا قبول داشت و شاید درخشان نظری روی من ندارد. شاید هم خودم در تمرینات کم‌کاری کرده‌ام اما در کل با این موضوع مشکلی ندارم.

وی درباره اینکه امکان دارد نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود، تأکید کرد: خیر چنین چیزی نیست و تا آخر فصل در پرسپولیس می‌مانم، چرا که با این تیم قرارداد دارم و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای حتی اگر تا آخر فصل نیمکت‌نشین هم باشم طبق قراردادم در پرسپولیس خواهم ماند. اگر عرضه داشته باشم حق خود را می‌گیرم و اگر هم ناتوان باشم به هر تیمی بروم وضعیت همین است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش امروز چه عملکردی داشته است، پاسخ داد: قطعاً پرسپولیس خوب بازی کرد که توانست سه گل به حریفش بزند.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>