اسکرول بار

نمایندگان ایران به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا هم نمی‌رسند/ شایسته سالاری باید جایگزین رابطه سالاری شود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیشکسوت فوتبال گفت: فوتبال ایران به حدی ضعیف شده است که می‌توان گفت نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله اول حذف خواهند شد.





  به گزارش ورزش 22،محمد پنجعلی در مورد ناکامی‌های اخیر رده‌های تیم ملی بیان کرد: برای این ناکامی‌ها دنبال مقصر گشتن اشتباه است.
 
 وی تصریح کرد: ناکامی‌های که برای تیم ملی فوتبال جوانان و امید رقم خورد دلایل فراوان و بنیادی دارد که می‌توان از این دلایل به درآمدزایی ، استعدادیابی‌، درست شدن فدراسیون از پایه، رسیدن به تیم‌های پایه‌ای باشگاه‌ها را می‌توان اشاره کرد، در کل باید گفت که ساختار فوتبال‌مان اشتباه است.
 
پنجعلی در ادامه افزود: نماینده‌های کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا حرفی نخواهند داشت و توانی که در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌توانند داشته باشند صعود از مرحله اول است.
 
پیشکسوت فوتبال در مورد فدراسیون اظهار کرد: فدراسیون و تفکرش باید به کلی عوضی شود و به سویی برود که به معنای واقعی حرفه‌ای شود، در این رابطه می‌توان کشورهایی چون کره، ژاپن  را مثال زد 15 سال طول کشید تا با فکری درست به نقطه حرفه‌ای شدن برسند. در صورتی که تیم‌های ملی ایران در مقابل کشورهایی باخت را متحمل می‌شوند که تا سال‌های پیش هیچ کجای جهان حتی نام این گونه کشورها را نشنیده بودند و حالا یمن و تایلند باید حریفی قدرتمند برای فوتبال ایران شوند.
 
 کارشناس کشور در مورد موفقیت ورزشی‌های تیمی ایران بسکتبال، والیبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، کبدی و مقایسه با فوتبال گفت: احترام زیادی برای دیگر ورزش‌های تیمی قائل هستم ولی فوتبال یک نوع صنعت است و نیمی از جمعیت جهان طرفدار فوتبال هستند و تنها فرق را باید در این دانست زمانی که سرمربی تیم ملی والیبال عوض می‌شود تکیه بر استعدادهای والیبال می‌کنند و دلیل  قدرت والیبال این است و فوتبال داستان دیگری دارد و مبالغی که در فوتبال رد و بدل می‌شود به هیچ وجه قابل مقایسه با تیم‌های ورزشی رشته های دیگر در کشور نیست، پس باید ساختار فوتبال عوض شود تا به دنبال آن شایسته سالاری جای خود را به ضابطه سالاری دهد و افرادی پا به فوتبال بگذارند که امتحانات خود را از نظر اخلاقی، فنی، فرهنگی پس داده و توانایی درآمدزایی را داشته باشند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>