اسکرول بار

استیلی: جام حذفی راه خوبی برای رسیدن به آسیاست اما اولویت اول‌مان لیگ است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد که اولویت اول تیمش برای مسابقات لیگ است نه جام حذفی.








  به گزارش ورزش 22،حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و پاس همدان در چارچوب جام حذفی در مورد این بازی گفت: بازی با پاس همدان اولین دیدار ما در جام حذفی است. همانطور که می‌دانید جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نتایجی در آن رقم می‌خورد که کسی فکر آن را نمی‌کند. کلاً جام حذفی دشوار است و یک تیم با یک اشتباه از دو رقابت‌ها حذف می‌شود. البته این جام راه خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست و با پنج بازی می‌شود قهرمان شد.

وی ادامه داد: با اینکه شرایط‌مان در لیگ خوب نیست و نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده و امیدواریم با یک برنامه سه الی پنج ساله به اهداف‌مان برسیم. در مجموع جام حذفی هدف اصلی ما نیست بلکه هدف اصلی‌مان لیگ است.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با یادآوری اینکه 10 سال برای پاس بازی کرده و خاطرات خوبی از این تیم دارد، اظهارداشت: همیشه بازی کردن با تیم‌های لیگ یکی سخت است و نمی‌شود نتایج آن را پیش‌بینی کرد ولی ما تدارک لازم را برای این بازی انجام داده و دو بازی تیم پاس را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم که شروع خوبی در جام حذفی داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. همانطور که می‌دانید برنده بازی ما با برنده بازی پرسپولیس و نماینده بوشهر بازی می‌کند.

استیلی افزود: ما جوان‌های خوبی در تیم‌مان داریم که روی آنها حساب باز کرده‌ایم اما واقعیت این است که مشکل مالکیت باشگاه هنوز حل نشده و این مسئله از نظر روحی و روانی به تیم آسیب می‌زند. ما فکر می‌کردیم زودتر این مشکل حل می‌شود اما نشد. از دادستانی تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر مشکل ما را حل کند تا تیم‌مان آرامش داشته باشد. 

وی ضمن اشاره به اردوی یک هفته‌ای راه‌آهن در کیش خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را از نظر جسمانی و تاکتیکی در کیش پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال را‌ه‌آهن با اشاره به اینکه قصد جذب دو بازیکن خارجی در نیم‌فصل را دارند، گفت: این دو بازیکن را در خط دفاع جذب خواهیم کرد، چرا که در فاز هجومی شرایط خوبی داریم اما در دفاع دچار مشکل هستیم.

وی افزود: یک بازیکن از مقدونیه و یک بازیکن از برزیل در اردوی کیش با ما تمرین کردند که فعلاً نفر برزیلی را نگه داشته‌ایم و سعی می‌کنیم یک بازیکن خارجی دیگر هم در دفاع جذب کنیم. در مورد بازیکنان داخلی هم سعی می‌کنیم یکی دو بازیکن از تیم‌های لیگ یک یا تیم‌هایی که با جدایی نفرات‌شان مشکلی نداشته باشند، جذب کنیم.

استیلی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: کریمی و نورمحمدی برای این بازی آماده هستند و تنها شیث رضایی مصدوم است. ضمن اینکه از کمیته انضباطی انتظار داشتیم تا با ما همکاری بیشتری کند اما این اتفاق صورت نگرفت و آبشک از همراهی ما در دیدار با پاس محروم ماند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>