اسکرول بار

کمیته تیم‌های ملی تکلیف پولادی را روشن کند/ نبی دبیرکل قانونی فدراسیون است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بحث سربازی پولادی به ما ارتباطی ندارد و کمیته تیم‌های ملی باید تکلیف او را روشن کند.







  به گزارش ورزش 22،غلامرضا بهروان در گفت‌وگو یی در مورد اینکه مهرداد پولادی با وجود داشتن مشکل سربازی چگونه به الشحانیه قطر پیوسته است، اظهار داشت: این بازیکن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن آزاد اعلام شده بود، بنابراین بحث کارت بازی بین‌المللی او به سازمان لیگ مربوط نمی‌شود.

وی در مورد اینکه نام پولادی به عنوان یکی از بازیکنان سرباز اعلام شده و پیش از این تصمیم گرفته شده بود از حضور این بازیکنان در فوتبال ایران از جمله لیگ و تیم ملی جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت او در تیم ملی این کمیته تیم‌های ملی است که باید پاسخگو باشد و تکلیفش را مشخص کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره بحث احتمال سقوط یکی از تیم‌های لیگ برتری یادآور شد: این تیم یکی از تازه‌وارد‌های لیگ برتر است البته تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مشکل این باشگاه هم حل شود و از نظر صدور مجوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشد. 

بهروان درباره نامه محرمانه اعضای هیئت رئیسه به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نامه‌ای که رسانه‌ای شود دیگر محرمانه نیست و من صحبتی در این باره ندارم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود بحث برکناری نبی از دبیرکلی فدراسیون مطرح شده است، به تسنیم گفت: نبی قانونی به این سمت انتخاب شد. در روز انتخاب او من به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون و هادی آیت‌اللهی به عنوان رئیس کمیته منشور اخلاقی انتخاب شدیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>