اسکرول بار

سرخاب: خوشحالم با تیم روستایی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه‌گز بوشهر گفت: خوشحالم که با تیم روستایی استان بوشهر مقابل تیم بزرگ پایتخت بازی می‌کنم.








  به گزارش ورزش 22،عباس سرخاب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و کارگر بنه‌گز بوشهر در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم با تیم روستایی استان بوشهر مقابل تیم بزرگ پایتخت و کشور یعنی پرسپولیس بازی می‌کنیم. این یک مسابقه تاریخی برای ماست که می‌توانیم از آن حداکثر بهره را ببریم. این مسابقه هم از نظر فنی و هم از نظر تبلیغاتی برای مردم بوشهر و تنگستان موقعیت بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نه بازیکن محروم داریم و نه مصدوم و همه آماده هستیم تا بازی خوب و آبرومندانه‌ای مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم. امیدوارم که شرمنده مردم بوشهر نشویم و انتظار داریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم کارگر بنه‌گز بوشهر تصریح کرد: من در دوران بازیگری مقابل پرسپولیس بازی کردم و موفقیت‌های خوبی هم داشته‌ام. قطعاً در دوران مربیگری هم این یک تجربه خوب است که با پرسپولیس بازی می‌کنیم و امیدوارم از موقعیت بهره لازم را ببریم.

سرخاب در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش برای برد بازی می‌کند یا باخت آبرومندانه، خاطرنشان کرد: هیچ تیمی برای باخت بازی نمی‌کند. بدون شک دیدار سختی مقابل پرسپولیس داریم اما انشاءالله شانس با ما باشد تا بتوانیم برنده شویم. ما اگر پرسپولیس را شکست دهیم کار بزرگی کرده‌ایم اما اگر ببازیم هم اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: شناخت کاملی از پرسپولیس داشته و این تیم را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم تفکرات تیم پرسپولیس با تغییر سرمربی عوض و این تیم از بحران خارج شده است. در مجموع امیدوارم بتوانیم از این بازی استفاده کنیم و تیم‌مان شرایط خوبی پیدا کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>