اسکرول بار

آقایی: استقلال مشکلات اساسی دارد که از آنها استفاده می‌کنیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم و برای گرفتن امتیاز به تهران خواهیم آمد.

گسترش فولاد تبریز


به گزارش ورزش 22،عباس آقایی در گفت‌وگو یی در مورد تقابل تیمش با استقلال در هفته ششم لیگ برتر گفت: استقلال امسال تیم تقریباً کاملی است که در خطوط میانی و حمله شرایط خوبی دارد. با این حال معتقدم استقلال مشکلاتی اساسی دارد و تلاش می‌کنیم تا از ضعف‌های این تیم استفاده کنیم.

وی با اشاره به شرایط تیم گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: ما از لحاظ نفری تیم خوبی داریم ولی واقعیت این است که سرمربی تیم هم از عملکرد بازیکنان در پنج بازی گذشته به صورت کامل راضی نیست. بازیکنان تیم گسترش فولاد قطعاً می‌توانستند در دیدارهای اخیر عملکرد بهتری داشته باشند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز همچنین تأکید کرد: در این چند هفته کار ما سخت بود. این درست است که کم باخت داریم ولی مساوی هم کمتر از باخت نیست. شانس بد ما این بود که در فصل گرما دو بار به اهواز و مسجد سلیمان رفتیم. با این حال بچه‌ها غیرت کردند و در این دو بازی امتیاز گرفتیم. اگر شرایط آب و هوایی خوب بود شک نکنید که هر دو تیم را شکست می‌دادیم. الان باید بیشتر دقت کنیم تا دیگر به سادگی امتیاز از دست ندهیم.

آقایی در مورد اینکه خیلی‌ها شانس استقلال را برای پیروزی در بازی جمعه خیلی بیشتر از گسترش می‌دانند، گفت: طبیعی است که خیلی‌ها وقتی استقلال و پرسپولیس در آزادی بازی دارند شانس برد این دو تیم را بیشتر می‌دانند و حتی عکاس‌ها هم پشت دروازه حریفان این دو تیم می‌نشینند. با این حال باید بگویم که ما بهترین کیفیت را مقابل استقلال نشان خواهیم داد و حریف از پیش بازنده‌ای نخواهیم بود.

منبع: تسنیم


نظرات  (۱)

سلام حالت!
من دیدم قالب های تحت پوشش بیان کم هستند برای همین من شروع به ساخت قالب برای بلاگ بیان کردم اگه میخای یه قالب منحصر به فرد داشته باشی همین حالا بیا اینجا(کلیک کن)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>