اسکرول بار

تراشتگن: نیمار و مسی مثل بقیه انسان ها هستند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تراشتگن: نیمار و مسی مثل بقیه انسان ها هستند

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

مارک آندره تراشتگن در مورد شرایط فعلی خود با روزنامه بیلد صحبت کرد.


تراشتگن-نیمار-و-مسی-مثل-بقیه-انسان-ها-هستند


به گزارش ورزش 22 ، دروازه بان آلمانی بارسلونا در مورد مسی و نیمار گفت:" به صراحت باید بگویم که این دو انسان هایی عادی هستند. نیاز به عذا خوردن، حمام و ... دارند. دو بازیکن بسیار با انگیزه هستند که حضورشان خیلی اساسی است. از نظر من یک احمق ، همیشه یک احمق می ماند و دستاوردها روی عملکردش تاثیری نمی گذارند اما در تیم ما همه خیلی بزرگ هستند و بازیکنان خوبی حضور دارند."

دروازه بان جوان در مورد روند هماهنگی خود بارسا اظهار داشت :" خیلی خوب هماهنگ شدم. شروع کارم آسان نبود. سعی کردم که خوب تمرین کنم تا در لیگ بازی کنم اما مصدوم شدم. آن لحظه خیلی بد بود اما مصدومیت هرگز خوب نیست، نه؟"

تراشتگن در مورد رقابت خود با براوو گفت:" هر چند که براوو گل نمی خورد اما سعی کردم در تمرینات نظر مساعد مربی را جلب کنم. سعی می کنم که کار انتخاب دروازه بان برای انریکه سخت شود. در دو بازی لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی قرا رگرفتم و این تجربه خوبی بود. من واقع گرا هستم. در مورد بازی با پی اس جی نیز بدون توجه به رسانه ها شرایط خودم را بررسی کردم. سعی می کنم هر روز بهتر شوم چرا که در کنار بهترین ها تمرین می کنم."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>