اسکرول بار

کفاشیان: مقدس فعلاً سرپرست تیم ملی است/ قرار نیست مجیدی به تیم امید برود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی در پرتغال شرایط خوبی دارد و مقدس در حال حاضر سرپرست تیم است.


علی کفاشیان



     به گزارش ورزش 22،علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال در اردوی پرتغال گفت: شرایط تیم ملی خوب است و بازیکنان تمرینات خود را دنبال می‌کنند و همه لژیونرها نیز به تیم اضافه شده‌اند.

وی درباره سرپرست تیم ملی هم گفت: هوشنگ مقدس در پرتغال حضور دارد و در حال حاضر کارهای اداری و سرپرستی تیم ملی را انجام می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه باشگاه بنفیکا می‌خواهد برای تیم ملی جشن بگیرد، یادآور شد: در این باره خبر ندارم. این موضوعات مسائل داخلی تیم ملی است و شاید بخواهند جشن تولد بگیرند!

کفاشیان احتمال تغییر زمان بازی ایران و اسپورتینگ لیسبون را رد کرد و افزود: این دیدار در همان تاریخ قبلی (سه‌شنبه 22 مهرماه) برگزار می‌شود.

وی در واکنش به این موضوع که قرار است فرهاد مجیدی به عنوان دستیار نلو وینگادا به تیم ملی امید برود، گفت: مجیدی روز گذشته برای انجام کارهای شخصی به فدراسیون آمده بود. هیچ تصمیمی در خصوص او نگرفته‌ایم و بحثی هم درباره تیم امید نبوده است. مجیدی در حال گذراندن دوره‌های آموزش مربیگری است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره علی کریمی تأکید کرد: وضعیت کریمی مشخص است و او هم باید مدرک مربیگری بگیرد.

کفاشیان حضورس در نمایشگاه مخابراتی اظهار داشت: این اپراتور اسپانسر تیم ملی است و تا پایان جام ملت‌ها اسپانسر تیم ملی خواهد بود. به همین دلیل به غرفه آنها آمدیم تا هم بازدید کنیم و هم خودمان را نشان بدهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>