اسکرول بار

تری تلخی نیمکت‌نشینی را با خرید یک فراری کمیاب از یاد برد + تصاویر :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاپیتان تیم فوتبال چلسی ناراحتی‌اش از تعویض شدنش در بازی اخیر آبی‌پوشان لندن را با خرید یک فراری کمیاب به دست فراموشی سپرد.

جان تری


به نقل از دیلی‌میل، هفته‌ جاری برای جان تری، کاپیتان تیم فوتبال چلسی هفته تلخی بود. نه تنها چلسی در خانه یکی از رقبای اصلی‌اش در لیگ برتر، منچسترسیتی متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد بلکه خود او هم در نیمه اول این بازی اعتماد ژوزه مورینیو را سلب کرد تا مدافع باتجربه‌اش را بین دو نیمه با کورت زوما تعویض کند.

با این حال تری که شاهد سومین بازی بدون برد متوالی و دومین باخت تیمش در این فصل بود، راه خوبی را برای از یاد بردن تلخی این اتفاقات انتخاب کرد و روز گذشته (دوشنبه) برای خودش یک فراری کمیاب راست فرمان خرید.

این فراری مدل 275GTB‌ که 47 سال عمر دارد، دارای موتوری 3.3 لیتری با قدرت 300 اسب بخار است و جزو مدل‌های خاص اتومبیل‌های تولید شرکت ایتالیایی فراری است.

تری با بازی ضعیف و کم‌سرعتی که مقابل من‌سیتی انجام داد، نه تنها تا پایان بازی در میدان دوام نیاورد بلکه احتمال دارد که برای بازی‌های آینده نیز جایی در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها نداشته باشد، به خصوص اگر چلسی موفق به خرید جان استونز، مدافع تیم فوتبال اورتون شود.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>