اسکرول بار

وراتی: در آستانه پیوستن به یووه بودم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وراتی: در آستانه پیوستن به یووه بودم

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ

مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن عنوان کرد که به پیوستن به یوونتوس نزدیک بوده است.


هافبک ایتالیایی سال 2012 از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست و در این تیم، درخشش چشم‌گیری داشت.حال او عنوان کرد که در همان سال، به پیوستن به یووه نزدیک بوده است.

او گفت:" حقیقت دارد، من تنها یک قدم با پیوستن به یووه فاصله داشتم، درست قبل از اینکه به پاری سن ژرمن بپیوندم.تنها سر سر جزئیات توافق نداشتیم و سپس از پیشنهاد پاری سن ژرمن شنیدم و تصمیم گرفتم ک هبه پاریس بروم و چیز جدید را تجربه کنم. می‌خواستم جزئی از پروژه پاری سن ژرمن باشم و اینجا همیشه احساس اهمیت کرده ام. در خانواده ی من همه طرفدار یوونتوس هستند و دور من پر از یوونتوسی است. هنوز بازی‌های آنها را نگاه می‌کنم، مثل بازی‌های میلان و دیگر تیم‌ها. من عاشق فوتبالم و دیدن آن از تلویزیون را خیلی دوست دارم. با این حال، طرفدار تیمی در ایتالیا نیستم. من بیشتر تماشای بازی‌ها را دوست دارم و برایم برد و باخت تیم‌ها مهم نیست."


برگرفته شده از ورزش3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>