اسکرول بار

لوئیز: ابراهیموویچ به من پیشنهاد کرد چلسی را ترک کنم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع برزیل تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ادعا کرد که هم‌تیمی فرانسوی‌اش به او توصیه کرده است که از جمع شاگردان آقای خاص جدا شود. 


داوید لوئیز

به گزارش ورزش 22،در آستانه جدال تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و چلسی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، داوید لوئیز ادعا کرد که در پایان فصل گذشته به پیشنهاد زلاتان ابراهیموویچ استمفورد را به مقصد پارک دو پرنس ترک کرده است.

تیم‌‌‌های فوتبال چلسی و پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته هم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و لوئیز می‌گوید که در جریان بازی رفت دو تیم در فصل 14-2013 در استمفوردبریج زلاتان عملکرد او را تحسین کرده و به وی پیشنهاد داده است که آبی‌های لندن را به مقصد پایتخت فرانسه ترک کند.

لوئیز که تابستان امسال با قراردادی 60 میلیون پوندی از چلسی به پاریسی‌ها ملحق شد، در گفت‌وگو با نشریه دیلی‌میل اظهار داشت: دو زلاتان ابراهیموویچ وجود دارد: یکی که رسانه‌ها توصیف می‌کنند و دیگری زلاتان واقعی. ایبرا یکی از دلایل اصلی پیوستن من به پاری‌سن‌ژرمن بود. زمانی که چلسی با پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد او در جریان بازی به من گفت که باید به پاریس بیایی و فصل آینده در کنار ما بازی کنی. زلاتان ابراهیموویچ یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و یک آدم فوق‌العاده‌.

لوئیز در ادامه ابراز امیدواری کرد که ابراهیموویچ به پاریسی‌ها کمک کند که تیم پیشین او را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند و انتقام شکست فصل گذشته را از مردان مورینیو بگیرند، مورینیوی که چندی پیش به صراحت اعلام کرد تیمش بدون حضور داوید لوئیز بهتر هم شده است.

دفاع وسط برزیلی پاریسی‌ها با تأکید بر اینکه از ژوزه مورینیو به خاطر اظهارنظرش درباره او هیچ کینه‌ای به دل ندارد، عنوان کرد: من و مورینیو برای یکدیگر احترام متقابل قائل هستیم و من اگر او را ببینم دستش را خواهم فشرد. البته مورینیو زلاتان را از زمان همکاری‌اش با او در اینتر به خوبی می‌شناسند و مطمئناً برای مهار او در این بازی برنامه خاصی خواهد داشت اما زمانی که زلاتان روی فرم باشد مهارش تقریباً غیرممکن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>