اسکرول بار

ایبرا:آنهایی را که مزخرف می گفتند ساکت کردم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ایبرا:آنهایی را که مزخرف می گفتند ساکت کردم

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ب.ظ
ایبرا-آنهایی-که-مزخرف-می-گفتند-را-ساکت-کردم

  به گزارش ورزش 22– ستاره ۳۳ ساله پاریسن ژرمن در مورد مسائل مختلف با روزنامه گاردین مصاحبه کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ بزرگترین دستاورد خود را موفقیت فعلیش می داند:" برخی با خود می پرسند که چطور این ولگرد روزنگاردی توانسته این همه راه را طی کند و به جایی که من رسیده ام دست یابد؟ همه آنها مزخرف می گفتند. آنها فکر می کردند که من از مسیر کنار می کشم چون که دهان بزرگی دارم. آنها می گفتند که دیدگاه این مرد دیوانه وار است و موفق نخواهد شد. اما من رویاهایم را به تحقق رساندم و حالا در این جا هستم.  اگر به ۱۵ سال پیش برگردم می بینم به همه چیزهایی که در آن زمان می خواستم دست یافتم. کسانی که در مورد من مزخرف می گفتند ؟ حالا باید حرفهایشان را قورت بدهند. دستاورد بزرگ من همین است."

وی در مورد شایعات پیرامون بازگشت خود به لیگ انگلیس بیان کرد:" صحت ندارد. در پاریس راحت هستم. به لیگ انگلیس احترام می گذارم. این لیگ یکی از بهترین های دنیاست و جذابیت رسانه ای آن از همه لیگهای دیگر بیشتر است اما خوشحال هستم. در لیگ های متفاوت زیادی بازی کرده ام."

ایبرا اظهار داشت که از شکست انگلیس مقابل اروگوئه در جام جهانی ناراحت شده است: بازی خوبی بود اما برای انگلیس خیلی مشکل بود. فشار روی آنها خیلی زود بود. همه انتظار داشنتد که انگلیس قهرمان جام جهانی شود. من رونی را خیلی دوست دارم. از نظر من وقتی بازی می کند عطش زیادی دارد. به نظرم حضورش برای تیم خیلی خوب است. بقیه بازیکنان انگلیس؟ نمی توانم قضاوتی در موردشان داشته باشم چرا که شناختی در موردشان ندارم."

مهاجم سوئدی در بخشی از صحبت هایش راجع به مورینیو نیز حرف زد. ایبرا اظهار داشت:" مورینیو خیلی باهوش است. رفتار او با همه یکسان نیست. او می داند که چطور با بازیکنان صحبت کند تا ۱۰۰ درصد توانش را ارائه بدهد. او باهوش ترین مربی ایست که با او کار کرده ام. رفتارش با بازیکنان بی نظیر است و خیلی خوب با آنها جور می شود."

ایبرا در مورد گل آکروباتیک خود در پیراهن تیم ملی سوئد در بازی مقابل انگلیس که تبدیل به یکی از بهترین گلهای تاریخ تیم ملی فوتبال شد نیز صحبت کرد:" من معمولا در بازیهایم ریسک را می پذیرم و این طور نیست که به دنبال شگفت زده کردن بقیه باشم. وقتی آن گل را زدم با خود گفتم : نمی دانم دیگر چه کار دیگری از دستم بر می آید."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>