اسکرول بار

ویدیچ: کی‌روش سهم بسزایی در موفقیت‌های منچستریونایتد داشت :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاپیتان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد شیاطین سرخ خلاء مربی اسبق‌شان را روی نیمکت این تیم حس می‌کنند.

نمانیا ویدیچ



به گزارش ورزش 22،مانیا ویدیچ، مدافع صرب تیم فوتبال اینتر که در پایان فصل گذشته از منچستریونایتد جدا شد معتقد است خط دفاع بی‌ثبات شیاطین سرخ که این روزها عملکرد آن به شدت مورد انتقاد واقع می‌شد، به یک نبوغ تاکتیکی شخصی مانند کارلوس کی‌روش نیاز دارد تا آن را به روزهای اقتدارش برگرداند.

کی‌روش که اکنون هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد، زمانی دستیار و در واقع دست راست سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد بود که بیش از همه با خط دفاع پنج نفره شیاطین سرخ کار می‌کرد و در فصل 2008-2007 این خط را به سدی مستحکم و غیرقابل عبور برای مهاجمان حریف تبدیل کرده بود. به واسطه عملکرد تحسین برانگیز مدافعان منچستریونایتد، این تیم در همان فصل توانست در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود.

نمانیا ویدیچ، یکی از همان مدافعانی که زیر نظر کی‌روش تمرین می‌کرد، با یادآوری روزهای حضور سرمربی کنونی تیم ملی ایران در اولدترافورد، گفت: در خط دفاع آن فصل منچستریونایتد وز برواون، ریو فردیناند، من و پاتریس اورا بودیم و تعادل فوق‌العاده‌ای در تیم برقرار بود. زیر نظر کارلوس کی‌روش با این شکل دفاعی بارها و بارها تمرین کردیم. پاتریس در سمت چپ جلو می‌زد و تقریباً مانند یک بال عمل می‌کرد. کنار او ریو و من در مرکز خط دفاع و وز هم در سمت راست. وز براون ذاتاً یک مدافع بود و او هم مانند پاتریس در حملات شرکت می‌کرد. حضور او و پاتریس به خط دفاع ما تعادل مناسبی می‌داد. در حالی که پاتریس بیشتر حمله می‌کرد، وز نزدیک به پست اصلی خود می‌ماند تا برای مهار ضدحملات به ما کمک کند.

ویدیچ افزود: خط دفاع منچستریونایتد واقعاً تعادل خوبی داشت ضمن اینکه ما ادوین فن‌درسار را هم پشت سر خود داشتیم. او دروازه‌بان باتجربه‌ای بود و مدام با ما حرف می‌زد. او هم به خوبی می‌توانست توپ را پاس بدهد. او طوری پاس می‌داد که انگار یکی از بازیکنان آزاد زمین است. ما درون دروازه خود نه فقط یک دروازه‌بان بلکه یک هافبک هم داشتیم.

کاپیتان پیشین شیاطین سرخ تصریح کرد: کار کردن با کارلوس کی‌روش در تمام مدت تمرین تاثیر بسزایی بر عملکرد ما و تیم داشت. البته سرالکس فرگوسن هم بی‌تاثیر نبود. او بازیکنان مناسب را برای پست‌های مناسب انتخاب می‌کرد. راز موفقیت‌های ما در آن فصل ثبات بازیکنان ما در کل بازی‌های فصل و تأثیر مربیان و سرمربی تیم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>