اسکرول بار

اسکولز: سبک فوتبال یونایتد افتضاح است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اسکولز: سبک فوتبال یونایتد افتضاح است

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد به انتقاد از لوئیس فان خال، سرمربی فعلی تیمش پرداخت و گفت که سبک فوتبالی که یونایتد این روزها بازی می‌کند، افتضاح است.



به گزارش ورزش 22،یونایتد در حال حاضر در رده ی سوم جدول قرار دارد ولی بسیاری از سبکی که این تیم بازی می‌کند، انتقاد می‌کند. پس از صحبت‌های سم آلاردایس، سرمربی وستهام در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم که با تساوی 1-1 همراه شده بود و آلاردایس مدعی شد که یونایتد با پاس‌های بلندش بازی را خراب کرده بود، فان خال با عصبانیت، پاسخ منتقدان تیمش را داد و به دفاع از سبک تیمش پرداخت. با این حال، اسکولز همچنان معتقد است که تیم فان خال، به اندازه ی کافی ریسک نمی‌کند و دست به حمله نمی‌زند.

او گفت:" اینکه بگویم از دیدن بازی‌های تیم فان خال، هیچ لذتی نمی‌برم، من را خوشحال نمی‌کند. آنها چهارشنبه برنلی را شکست دادند ولی برنلی در نیمه ی اول با اختلاف تیم برتر زمین بود. در حال حاضر، سبک فوتبال یونایتد افتضاح است. برای شکست دادن حریف باید حمله کرد و برای حمله باید ریسک کرد. بازیکنان خیلی کمی در تیم فعلی آماده ریسک کردن هستند. به عنوان یک هافبک در یونایتد باید توپ‌ها را رو به جلو پاس می‌دادم و بله، این بدین معنی نبود که این کار همیشه جواب می‌دهد یا غذا را آماده ی صرف در بشقاب مهاجمان قرار می‌دادم. این به آنها بستگی داشت که توپ را می‌گرفتند و گل می‌زدند. آیا آسان بود؟ نه ولی ما برای یونایتد بازی می‌کردیم. قرار نبود کار آسانی داشت هباشیم. در تیم فعلی، دی ماریا بیش از دیگر بازیکنان چنین ریسک هایی انجام می‌دهد و متاسفانه، برای او خیلی جواب نداده است. او خیلی توپ از دست داده و در باز پس گیری به مشکل برخورده است."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>