اسکرول بار

پروین و عابدینی مسئول توزیع سهام پرسپولیس :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پروین و عابدینی مسئول توزیع سهام پرسپولیس

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ

جلسه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس روز گذشته برگزار شد و علی پروین و امیر عابدینی به عنوان توزیع‌کننده سهام بین پیشکسوتان انتخاب شدند.



به گزارش ورزش 22،جلسه هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس روز گذشته در دفتر امیر عابدینی و با حضور علی پروین، عابدینی، ضیا عربشاهی و بهروز سلطانی برگزار شد. تنها غایب این جلسه حمید استیلی بود.

به گزارش فارس، در این جلسه مصوب شد که سهام شرکت پیشکسوتان ریز و تبدیل به 2 هزار سهم 50 هزار تومانی شود. این سهام قرار است توسط علی پروین و امیر عابدینی بین تمامی پیشکسوتان توزیع شود تا در نهایت این شرکت بتواند 20 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرد. هزینه این سهام که مجموعش 100 میلیون تومان است را حسین هدایتی پرداخت کرده است.

امیر عابدینی با تایید این خبر گفت: قرار است هر بازیکنی که حتی یک روز هم برای پرسپولیس بازی کرده سهام بگیرد البته به اندازه همان یک روز، حداقل سهم، یک سهم است و حداکثر آن 10 سهم خواهد بود. من و پروین این سهام را بین پیشکسوتان تقسیم خواهیم کرد. پروین خودش سهمی برنخواهد داشت و درصورتیکه سهمی باقی‌ماند او بر می‌دارد.

بعد از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس قرار است 20 درصد این سهام را به پیشکسوتان دو باشگاه به قیمت همان سهم واگذاری شده بفروشند که شرکت پیشکسوتان پرسپولیس اکنون اقدام‌های اولیه را برای در اختیار گرفتن آن 20 سهم نهایی انجام می‌دهد. 27 بهمن ماه نیز قرار است مزایده خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>