اسکرول بار

قرارداد نجومی جدید حق پخش تلویزیونی لیگ برتر :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قرارداد نجومی جدید حق پخش تلویزیونی لیگ برتر

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

به گزارش وب‌سایت بلیچر ریپورت، انتظار می رود که لیگ برتر انگلستان امضای قرارداد جدیدی به ارزش 4/4 میلیارد پوند را اطلاع رسانی کند.

به گزارش ورزش 22،این گفته ها بنا به گزارش «دن روآن» برای خبرگزاری «بی بی سی اسپورت» هستند. به زعم روآن، این لیگ تبدیل به «پدیده ای فرهنگی» و «محصول بریتانیایی بی نظیری» شده است. روآن گزارش داده که افزایش 45 درصدی قرارداد 3 میلیارد پوندی کنونی امری قابل پیش بینی است و پیشنهاد دهندگان احتمالی، قیمت هفت بسته پیشنهادی خود را افزایش خواهند داد.

بی بی سی تا کنون قراردادی 204 میلیون پوندی را برای حفظ برنامه «مچ آو ده دی» خود بسته اما طبق نوشته روآن، اسکای و بی تی ممکن است توسط دیسکاوری نتورک و بی‌این اسپورت به چالش کشیده شوند.

هر بسته ای شامل 12 تا 26 بازی است و شامل یک برهه زمانی خاص است که بازی ها در آن پخش می شوند. این برهه می تواند 12:45 بعد از ظهر باشد که در حال حاضر در اختیار بی تی قرار دارد یا 8 بعد از ظهر که فعلاً در تملک اسکای است. شایان ذکر است که بنا به گزارش روآن، «هیچ شبکه ای به تنهایی نمی تواند هر هفت بسته را بخرد.»

بن رامزبی از نشریه تلگراف اعلام کرد که جمعه در اولین دور مزایده، هیچ کس پیروز نشد و اینکه برنامه «سوپر ساندی» اسکای ممکن است سه شنبه در دور دوم مزایده تهدید شود. رامزبی خاطرنشان کرد که اسکای دو سال و نیم پیش مجبور شد تا با پرداخت هزینه ای هنگفت، مانع از آن شود که بی تی این بسته را بقاپد. گفتنی است که این برنامه، که در ساعت 4 بعد از ظهر پخش می شود، حکم پرچم دار برنامه های آخر هفته را دارد.

هنری وینتر از نشریه تلگراف بر این باور است که این ثروت اضافی باید برای کمک به تماشاگرانی که به زمین حریف می روند استفاده شود. وی در یک توییت به این مسئله اشاره کرد که با سرمایه اضافه ای که به دست خواهد آمد، لیگ برتر باید با اجرای یک برنامه، بیشینه هزینه بلیت خارج از خانه را 20 پوند تعیین کند تا جو ورزشگاه ها بهبود یابد.

توجه و علاقه به لیگ برتر روزافزون است. امروزه بازی ها به صورت آنلاین نیز پخش شده و قابلیت ضبط آن ها برای منطبق شدن با برنامه هواداران وجود دارد. ارتباط با لیگ در حال افزایش است که باعث ارزشمندتر شدن آن می شود. تماشاگران راه های بیش تری برای مشاهده دارند، به این معنی که شبکه ها راه های بیش تری برای کسب درآمد دارند.

به نقل از روآن، قراردادهای امروز باعث خواهند شد تا این لیگ پس از NFL به باارزش ترین لیگ دنیا تبدیل شود. با در نظر گرفتن تفاوت اندازه انگلستان و ایالات متحده، این دستآوردی بسیار بزرگ محسوب می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>