اسکرول بار

کونته: تا پایان قراردادم در تیم ملی ایتالیا می‌مانم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم ملی ایتالیا با رد شایعاتی که درباره خروج او از نیمکت آتزوری وجود دارد گفت تا پایان قراردادش در کنار لاجوردی‌پوشان می‌ماند. 

آنتونیو کونته



به گزارش ورزش 22،آنتونیو کونته شایعاتی که درباره جدایی وی از تیم ملی ایتالیا وجود دارد را تکذیب کرد و گفت تا پایان قراردادش در آتزوری خواهد ماند.

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، کونته از روز گذشته (دوشنبه) مذاکرات خود را با کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا آغاز کرده و این در حالی است که گفته می‌شد او به خاطر عدم همکاری باشگاه‌های ایتالیایی با تیم ملی قصد ترک آتزوری را دارد.

کونته در این خصوص به خبرنگاران گفت: خودم را در موقعیتی می‌بینم که باید در خصوص یک وضعیت بی‌نظیر و غیرمنتظره حرف بزنم. من فقط می‌توانم چیزی را که همیشه گفته‌ام تکرار کنم و آن این است که من یک مأموریت را در تیم ملی آغاز کرده‌ام و از این بابت خوشحالم.

کونته ادامه داد: امیدوارم این بار تمام شایعاتی که درباره ماندن یا نماندنم در تیم ملی ایتالیا تا سال 2016 وجود دارد از بین برود. بیایید با علم به اینکه برای تمام طرفین مشکلاتی وجود دارد، کار کنیم اما در همین حال اشتیاق و انگیزه فراوانی برای انجام کاری غیرمنتظره وجود دارد.

سرمربی پیشین یوونتوس خاطرنشان کرد: من تا پایان قرارداد خود به کارم در تیم ملی ایتالیا ادامه خواهم داد، چه برخی‌ها دوست داشته باشند چه برای برخی خوشایند نباشد.

در همین حال کارلو تاوکیو، هم گفت: ما روی کونته سرمایه‌گذاری فراوانی انجام داده‌ایم و شایعاتی که شما می‌شنوید فقط حرف است. هدف ما تمدید قرارداد کونته است نه فسخ آن.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>