اسکرول بار

مورینیو: ۷ امتیاز فاصله در لیگ برتر هیچ چیز نیست :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی چلسی تأکید کرد که حاشیه امنیت هفت امتیازی آبی‌پوشان در صدر جدول قهرمانی‌شان را در این فصل لیگ برتر انگلیس تضمین نمی‌کند.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/11/19/139311191126376344696893.png

به گزارش ورزش 22 ،تیم فوتبال چلسی با کسب پیروزی 2 بر یک در خانه استون‌ویلا، حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر به هفت امتیاز افزایش داد تا گام بلندی برای کسب اولین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها از سال 2010 بردارد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن پس از این بازی اظهار داشت: به جز 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی، ما کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشتیم و انگیزه فراوانی نشان دادیم به خصوص پس از آنکه بازی یک بر یک مساوی شد. گل دوم‌مان هم این موضوع را ثابت کرد، جایی که دفاع چپ ما در محوطه جریمه بود تا سانتر کند و دفاع راست‌مان هم به محوطه جریمه آمده بود تا ضربه آخر را بزند. ما فشار شدیدی به حریف وارد آوردیم و یک پیروزی بسیار مهم کسب کردیم.

مورینیو ادامه داد: بازی بسیار سختی بود اما می‌دانستم که اینگونه خواهد بود. من حریفان را براساس امتیازات‌شان،‌ جایگاهی که در جدول دارند و تعداد گل‌هایی که می‌زنند آنالیز نمی‌کنم. من آنها را براساس کیفیت بازیکنان‌شان آنالیز می‌کنم و به همین دلیل می‌گویم که استون‌ویلا یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. استون‌ویلا بازیکنان بسیار خوبی داشته و گزینه‌های فراوانی دارد. آماده شدن برای بازی برابر این تیم کار سختی است، چون شما سیستم بازی آن را نمی‌دانید و نمی‌توانید حدس بزنید که از کدام بازیکنانش استفاده خواهد کرد.

آقای خاص در خصوص عملکرد شاگردانش، تصریح کرد: در نیمه اول بازی استون‌ویلا سعی کرد که در ضدحملات به ما ضربه بزند. در پایان اما این تیم بنتکه را به میدان آورد تا روند بازی را تغییر دهد. در دقایق آخر هم استون‌ویلا اسکات سینکلر و جو کول را به ترکیب خود اضافه کرد تا خلاقیت حرکاتش بیشتر شود و حرکات تکنیکی‌تری بین خطوط انجام دهد. بازی واقعاً‌ سخت بود و خوشبختانه در آن پیروز شدیم.

پیروزی چلسی در ویلاپارک و همچنین توقف منچسترسیتی در خانه برابر هال‌سیتی، اختلاف میان دو تیم را به هفت امتیاز افزایش داده است. مورینیو در پاسخ به این سؤل که آیا از عملکرد هال‌سیتی و توقف آبی‌های شهر منچستر غافلگیر شده است، تأکید کرد: من از هیچ چیز غافلگیر نشده‌ام. در این کشور هر تیمی می‌تواند امتیاز بگیرد. من غافلگیر نشدم اما اهمیتی هم به اینکه در آن بازی چه اتفاقی رخ داد، نمی‌دهم. زمانی که شما صدرنشین لیگ هستید، نیازی به اینکه سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند، ندارید. ما باید روی کار خود تمرکز داشته باشیم.

مورینیو افزود: اگر در لیگ کشوری دیگر بازی می‌کردیم شاید می‌گفتم این هفت امتیاز فاصله عالی است اما در انگلیس هفت امتیاز فاصله هیچ چیز نیست. اینجا تمام بازی‌ها سخت هستند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هفت امتیاز فاصله یعنی هفت امتیاز فاصله. هنوز 14 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و 42 امتیاز دیگر باید کسب کنیم. این در حالی است که ما فقط هفت امتیاز بیشتر از تیم دوم داریم. هدف ما تلاش برای بردن بازی بعدی است که اگر این کار را انجام دهیم، این فاصله هفت امتیازی را در فاصله 13 هفته به پایان لیگ حفظ خواهیم کرد. بگذارید قدم به قدم پیش برویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>