اسکرول بار

خاکپور: دنبال بهانه نیستیم اما باید انصاف داشته باشیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: دنبال بهانه نیستیم اما باید انصاف داشته باشیم. ما سه هفته است که مشغول تمرین هستیم و یک ماه هم بیشتر فرصت نداریم.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/09/26/139309261445504234315333.jpg


به گزارش ورزش 22 ،محمد خاکپور در نشست خبری تیم امید در پاسخ به این سؤال که آیا بحث‌هایی چون مشکل زمین تمرینی بهانه شکست احتمالی نیست، اظهار داشت: ابتدا از کاشانی به خاطر تلاش‌هایش تشکر می‌کنم و امیدوارم انصاف را درن ظر بگیریم، نه تنها کاشانی بلکه هیچ فرد دیگری نمی‌تواند به ما زمان اضافه بدهد.

وی افزود: ما در ابتدای کارمان سه هفته بیشتر زمان نداشتیم، در حالی که تیم‌های دیگر چهار سال است، کار می‌کنند.

سرمربی تیم امید ایران اظهار داشت: دنبال بهانه نیستیم اما باید انصاف داشته باشیم. ما سه هفته است که مشغول تمرین هستیم و یک ماه هم بیشتر فرصت نداریم.

خاکپور خاطرنشان کرد: علاوه بر این مشکلات بحث بازیکنان لیگ و مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم. با این مشکلاتی که سر راه ما قرار دارد، هیچکسی نمی‌تواند تعهدی بدهد که در مسابقات برنده یا بازنده می‌شود.

وی تاکید کرد: ما تنها قول می‌دهیم تمام توانایی خود را بگذاریم تا در این زمان کوتاه به چیزی که می‌خواهیم برسیم. ما تنها به تلاش و کوشش نیاز داریم.

سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد از مهدی رحمتی در بازی‌های پیش روی تیم امید استفاده شود، گفت: من از رحمتی تشکر می‌کنم که انگیزه کمک به تیم امید را دارد اما در حال حاضر و با توجه به وقت کمی که داریم حداقل در مرحله اول از هیچ بازیکن بزرگسالی در تیم امید استفاده نخواهیم کرد.

خاکپور در خصوص تعامل باشگاه‌های کشورمان با تیم امید خاطرنشان کرد: تا امروز از طرف باشگاه‌ها و مربیان کشور تعامل خوبی با تیم امید وجود داشته است. من از تک‌تک مربیان باشگاه‌های کشورمان تشکر می‌کنم، چون تا پیش از این تیم امید نفرات کامل خود را در اختیار نداشت اما در اردوهای گذشته ما توانستیم با تمام نفرات‌مان تمرین کنیم.

وی ادامه داد: بعد از هر اردو من سعی می‌کنم در نامه‌ای از تمام باشگاه‌ها و مربیانی که به تیم امید کمک کرده‌اند تشکر کنم، فقط در چند اردوی گذشته تیم فولاد خوزستان بود که نتوانست به علت کمبود بازیکن دو بازیکن خود را در اختیار تیم امید قرار دهد وگرنه در بقیه موارد هیچ مشکلی وجود نداشته است.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران در سوالی که بیشتر اظهارنظر شخصی بود اعلام کرد که به نظرش کادرفنی فعلی تیم امید توانایی این را ندارد که تیم را به المپیک برساند که خاکپور در واکنش به این مسئله عنوان کرد: با تمام احترامی که برای نظر شما قائلم اما معتقدم کادرفنی تیم امید بسیار مجرب و با شخصیت است. ما از نظر تجربه مایلی‌کهن و تقوی را داریم و از نظر فنی صالح و طباطبایی و البته سعید عزیزیان که یکی از مربیان خوب در عرصه دروازه‌بانی است، همه این دوستان از لحاظ شخصیتی از بارزترین ورزشکاران کشورمان هستند و من به عنوان کم‌تجربه‌ترین عضو این کادرفنی افتخار این را دارم که در کنار این دوستان کار کنم. به نظر من بهتر است شما بگذارید ابتدا ما املای‌مان را بنویسیم و بعد از آن غلط بگیرید.

در حال تکمیل . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>