اسکرول بار

لام: نمی‌توانم خودم را به عنوان سرمربی بایرن مونیخ تصور کنم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد پس از اعلام بازنشستگی تصور نمی‌کند سرمربی بایرن‌مونیخ شود.

فیلیپ لام


به گزارش ورزش 22 ،فیلیپ لام که اخیراً در اظهارنظری عنوان کرد در سال 2018 با پایان یافتن قرارداد فعلی‌اش با بایرن مونیخ به دوران بازیگری خود خاتمه خواهد داد و در این تیم در نقشی جدید به فعالیتش ادامه می‌دهد، در گفت‌و‌گو با روزنامه «TZ» آلمان گفت: نمی‌توانم خودم را به عنوان سرمربی بایرن مونیخ تصور کنم ولی می‌توانم ببینم که تمامی طول عمرم را در فوتبال خواهم گذراند به خصوص در بایرن مونیخ. بایرن باشگاه محبوب دوران کودکی‌ام است. در کل دوران حرفه‌ای خودم تنها در یک مقطع مجبور به ترک بایرن مونیخ شدم و به طور قرضی به اشتوتگارت پیوستم که همچون تیری در قلبم بود. دوست دارم نزدیک به خانه‌ام بمانم.

وی همچنین در دفاع از حرکت سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها که به خاطر اعتراض به کمک داور دیدار سه‌شنبه شب این تیم برابر شالکه بابت مردود اعلام کردن گل روبرت لواندوفسکی از سوی رسانه‌های آلمانی مورد انتقاد قرار گرفت، اظهار داشت: شما اغلب چنین چیزهایی را نمی‌بینید ولی هر کسی که با گواردیولا کار کرده باشد می‌داند که او چقدر احساسی و البته تا چه حد با دیگران مهربان است. فکر نمی‌کنم پپ از الفاظ بدی در انتقاد از کمک داور استفاده کرده باشد.

هافبک 31 ساله سرخپوشان مونیخی در پایان خاطرنشان کرد: گواردیولا همیشه در خدمت بازیکنانش و عاشق فوتبال است. این را هم می‌شود از حرکات او در کنار زمین دید.

پس از گذشت 19 هفته از رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا شاگردان پپ گواردیولا با 46 امتیاز صدرنشین هستند و با ولفسبورگ دوم جدولی هشت امتیاز اختلاف دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>