اسکرول بار

گواردیولا: بایرن مونیخ دچار بحران نشده است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گواردیولا: بایرن مونیخ دچار بحران نشده است

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تأکید کرد تیمش با وجود شروع نه‌چندان خوب در نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا دچار بحران نشده است.

پپ گواردیولا



به گزارش ورزش 22 ،تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی قهرمان نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا شد که 14 پیروزی و سه تساوی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده بود اما مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نیم‌فصل دوم را با شکست 4 بر یک برابر ولفسبورگ آغاز کرد و در بازی هفته نوزدهم خود در دیداری خانگی مقابل شالکه با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. با این حال باواریایی‌ها همچنان با 46 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و نسبت به ولفسبورگ دوم جدولی هشت امتیاز برتری دارند.

پپ گواردیولا در آستانه دیدار فردا (شنبه) شاگردانش برابر اشتوتگارت در هفته بیستم بوندس‌لیگا با حضور در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که «به نظرتان با توجه به نتایج اخیر، بایرن مونیخ وارد بحران نشده است؟» گفت: بحران؟ بحرانی وجود ندارد. اتفاقاتی شبیه به این ممکن است رخ دهد. در حال حاضر احتمال شکست در یک یا دو بازی و یا پس از آن وجود دارد. حتی ممکن است در سه یا چهار بازی خود تن به شکست دهیم. غیرممکن است همیشه با 25 امتیاز اختلاف نسبت به رقبا به قهرمانی برسید.

وی همچنین در خصوص مدافع تیمش که به خاطر تکل خشنی که در دیدار برابر شالکه زد از سه جلسه همراهی باواریایی‌ها محروم شده است، گفت: بحثی در این مورد وجود ندارد. ژروم بواتنگ کارت قرمزی گرفت و داور هم اعلام ضربه پنالتی کرد. هرچند به نظرم محرومیت سه جلسه‌ای برای چنین خطایی زیاد است.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها همچنین در مورد موج انتقادی که علیه وی در رسانه‌های آلمانی به خاطر اعتراضش به کمک داور دیدار بایرن مونیخ برابر شالکه به راه افتاده است، عنوان کرد: من بلافاصله پس از بازی با شالکه از بوندس‌لیگا و سایر تیم‌ها بابت رفتارم عذرخواهی کردم. واقعاً به خاطر اتفاقی که رخ داد، متأسفم.

گواردیولا در پایان تأکید کرد: من یک کاتالان هستم و معمولاً خیلی احساساتی. من مربی جوانی هستم و شاید این رفتارم در بازی با شالکه را توجیه کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>