اسکرول بار

کفاشیان: کی‌روش ۹۹ درصد می‌ماند و تا چهارشنبه قراردادش امضا می‌شود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد که کارلوس کی‌روش به‌احتمال ۹۹ درصد به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد.


کی‌روش و کفاشیان


به گزارش ورزش 22،علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال کشورمان عنوان کرد: صحبت‌هایی که با کی‌روش داشتیم این بود که در نهایت قرارداد 4ساله‌ای را به امضا برسانیم و این قرارداد تا پایان جام جهانی 2018 باشد، اما این قرارداد دارای 3 مقطع زمانی خواهد بود.

وی افزود: مرحله اول حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیاست که حدود 6، 7 ماه به طول می‌انجامد و تا دی‌ماه و بعد از آن به طول می‌انجامد. بعد از جام ملت‌ها نیز برای صعود به جام جهانی روسیه باید تلاش کنیم، این مرحله دوم است که نزدیک دو سال و نیم به طول می‌انجامد. برای مرحله سوم نیز اگر به جام جهانی صعود کرده باشیم، باید خودمان را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با بیان "صحبت‌هایی که انجام دادیم در خصوص مبلغ قرارداد و مسائل دیگر بود" اظهار داشت: توافقات‌مان را انجام دادیم اما در نوشتن این مسائل و موضوعات دچار مشکل شدیم که اصلی‌ترین این موضوعات بحث فسخ قرارداد کی‌روش و حاشیه‌هایی است که در قراردادش وجود دارد. در چند روز جلسات سه تا چهار ساعته‌ای با کی‌روش داشتیم و با او بحث کردیم که در نهایت منتهی به آماده کردن متن نهایی قرارداد شد و اکنون قرارداد کی‌روش تنظیم شده است. قرار شده این قرارداد را به یک مسئول امور بین‌الملل که خارج از فدراسیون فعالیت دارد، بدهیم تا بعد از تأیید او قرارداد را امضا کنیم.

کفاشیان ادامه داد: مهمترین بحث این قرارداد موضوع فسخ آن بعد از جام ملت‌هاست که البته نمی‌خواهیم خسارت فسخ قرارداد یک‌طرفه باشد. اگر ما کی‌روش را نخواهیم باید به او خسارت بدهیم و اگر او هم ادامه کار ندهد باید به ما خسارتی را پرداخت کند. با این حال قرارداد نهایی است و تا امروز (سه‌شنبه) یا چهارشنبه امضا خواهد شد.

وی درباره پیشنهادهای فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد کی‌روش گفت: مرحله اول فسخ قرارداد به این شکل است که اگر هر زمانی قرارداد کی‌روش فسخ شود باید یک سال دستمزد او را پرداخت کنیم، اما ما می‌خواهیم در صورتی که بعد از جام ملت‌ها همکاری‌مان را پایان دادیم مبلغ کمتری را برای غرامت به کی‌روش بپردازیم. البته بحث او این است که اگر یکی، دو سال دیگر ما در فدراسیون نباشیم و رئیس بعدی بخواهد سرمربی تیم ملی را عوض کند، موقعیت کاری کی‌روش به خطر می‌افتد و می‌خواهد غرامت فسخ قراردادش را به‌صورت کامل دریافت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: صحبت‌هایی که انجام دادیم پیشنهاداتی بود که درباره نحوه پرداخت‌ها بود که ما پیشنهاد کی‌روش را نپذیرفتیم اما او در نهایت پیشنهاد ما را پذیرفت. اگر قرار باشد قرارداد او بعد از جام ملت‌ها فسخ شود مبلغ کمتری را به‌عنوان غرامت پرداخت می‌کنیم و در صورتی که این قرارداد در زمان‌های دیگری فسخ شود باید دستمزد یک سال او را برای خسارت پرداخت کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه اظهار نظر محمود گودرزی در مورد برگزاری مجمع و برکناری رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند موجب تعلیق این فدراسیون شود، یادآور شد: خیر، چنین چیزی نیست و گودرزی عضو مجمع فدراسیون فوتبال است و به‌درستی این حرف را گفته که توانمندی تشکیل مجمع و استیضاح رئیس فدراسیون و همچنین برکناری او وجود دارد. این به هیچ عنوان به‌معنای دخالت در امور فدراسیون نیست.

وی درباره احتمال برکناری دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز گفت: طبق اساسنامه عزل و نصب هریک از اعضای فدراسیون با مجمع است، مگر آنکه اساسنامه در آینده باز هم اصلاح شود، اما در حال حاضر طبق اساسنامه تصمیم‌گیری درباره اعضای هیئت رئیسه از طریق مجمع است و برای اخراج فردی از هیئت رئیسه ابتدا باید این موضوع را در مجمع پیشنهاد دهیم و سپس با نظر آنها این تغییر را ایجاد کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ مطلبی را به فدراسیون فوتبال دیکته نکرده و وزارتخانه به‌عنوان متولی ورزش کشور و وزیر آن به‌عنوان عضو مجمع فدراسیون حق دارد که اظهار نظر کند. وزارت ورزش و جوانان دلسوز فوتبال کشور است.

کفاشیان در پایان درباره درصد ماندن کی‌روش در تیم ملی گفت: او 99 درصد ماندگار است و یک درصد باقی‌مانده هم به این دلیل است که شاید بلایای غیرمترقبه رخ دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>