اسکرول بار

ایران‌نژاد: هیچ پولی نگرفته‌ایم اما به خاطر استیلی چیزی نمی‌گوییم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هیچکدام از بازیکنان راه‌آهن پولی دریافت نکرده‌اند اما به خاطر علاقه‌ای که به استیلی دارند، چیزی نمی‌گویند.



http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/05/29/139305291012545533447473.jpg



به گزارش ورزش 22،محسن ایران‌نژاد در گفت‌وگو یی، در مورد شکست راه‌آهن مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: خیلی بد بازی کردیم و در عوض پدیده روز خوب خود را پشت سرگذاشت. فکر می‌کنم بدترین نمایش ممکن را ارائه دادیم و روی اشتباهات‌مان نیز گل خوردیم.

وی ادامه داد: البته این شکست مسئله خاصی نیست، چون از بازی آینده با صبا به شرایط خوب برمی‌گردیم و با تمرکز بالا به آنچه که می‌خواهیم، می‌رسیم.

مدافع تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص مشکلات خط دفاعی این تیم خاطرنشان کرد: کادر فنی دنبال این است که چند مدافع را به تیم اضافه کند. وقتی تیم ما در شش بازی 9 گل دریافت می‌کند یعنی اینکه در دفاع خوب عمل نکرده‌ایم. البته جای نگرانی نیست و می‌توانیم به شرایط خوب خود برگردیم.

ایران‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی راه‌آهن حل شده یا خیر گفت: متأسفانه مشکلات مالی ما هنوز حل نشده است. امیدوارم مسئولان امر فکری به حال تیم راه‌آهن کنند تا این باشگاه ثبات پیدا کند. واقعاً هیچکدام از بازیکنان راه‌آهن پولی دریافت نکرده‌اند و به خاطر علاقه‌ای که به استیلی دارند چیزی نمی‌گویند.

وی در پایان عنوان کرد: شرایط لیگ کاملاً غیرقابل پیش‌بینی است و همه تیم‌ها از هم امتیاز می‌گیرند اما مطمئن باشید راه‌آهن تا پایان فصل دیگر باختی مانند باخت به پدیده را تجربه نمی‌کند.

انتهای پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>