اسکرول بار

گواردیولا: بازیکنانم دست از غافلگیر کردن من نمی‌کشند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها، عملکرد شاگردانش در خانه آگزبورگ را که منجر به ثبت یک برد قاطع در کارنامه آنها و قهرمانی‌‌شان در نیم فصل نخست بوندس‌لیگا شد، ستود.

به گزارش ورزش22،تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در هفته پانزدهم بوندس‌لیگا موفق شد آگزبورگ را با نتیجه قاطع 4 بر صفر شکست دهد و با افزایش حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی قهرمان نیم‌فصل نخست بوندس‌لیگا لقب بگیرد.

پپ گواردیولا پس از این بازی که در آن آرین روبن دو بار و مهدی بن‌عطیه و روبرت لواندوفسکی هر کدام یک بار برای باواریایی‌ها گلزنی کردند به سایت باشگاه گفت: من بسیار بسیار به تیمم افتخار می‌کنم، چون می‌دانم که بردن آگزبورگ در خانه‌اش چه کار سختی است. ما در نیمه دوم بازی به مراتب هجومی‌تر بازی کردیم و پاسکاری‌مان سریع‌تر بود.

گواردیولا افزود: این گروهی از بازیکنانی که دارم با وجود اینکه همه جام‌ها را برده‌اند، با نگرش و طرز تفکری که با آن به میدان می‌روند به طور مداوم مرا غافلگیر می‌کنند. دو بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل اول داریم و سعی خواهیم کرد که هر دوی آنها را ببریم.

در همین حال روبرت لواندوفسکی، زننده گل سوم باواریایی‌ها هم درباره عملکرد تیمش در خانه تیم سوم جدول که در این فصل با نتایج قابل قبولش بسیاری را شگفت‌زده کرده است، عنوان کرد: ما در نیمه دوم واقعاً تلاش‌مان را برای کسب نتیجه انجام دادیم. زدن چهار گل در یک نیمه از بازی یعنی یک عملکرد خوب. ما قهرمان نیم‌فصل شده‌ایم اما این قهرمانی هیچ چیز نیست. مهم این است که در پایان فصل صدرنشین باشیم و تا آن زمان هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است.

بایرن مونیخ با سه امتیازی که از آگزبورگ گرفت اکنون در جدول 39 امتیازی است و با ولفسبورگ رده دومی که 29 امتیازی و امشب میزبان پادربورن است، 10 امتیاز فاصله دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>