اسکرول بار

کلوپ: راهی که در آن قدم گذاشته‌ایم اشتباه است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال دورتموند در شکست جدید تیمش در هفته پانزدهم بوندس‌لیگا، بازیکنانش را مقصر دانست و اعتراف کرد که آنها نمی‌توانند وضعیت بحرانی تیم‌شان را درک کنند.


به گزارش ورزش22،تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته پانزدهم بوندس‌لیگا در خانه هرتابرلین با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و برای نهمین بار در این فصل باخت تا به رده شانزدهم جدول سقوط کرده و فاصله‌اش با بایرن مونیخ صدر جدولی به 25 امتیاز افزایش پیدا کند.

یورگن کلوپ پس از دیدار مقابل هرتابرلین شدیداً از رویکرد بازیکنانش در این بازی انتقاد کرد و مدعی شد آنها نمی‌توانند درک کنند که تیم‌شان در چه وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چنین بازی مهم و حساسی، انگیزه بازیکنان ما برای کسب پیروزی بیش از حد ناچیز بود. گلی که در دقایق پایانی نیمه اول خوردیم نباید به ثمر می‌رسید چون بازی تحت کنترل ما بود و عملکرد خوبی داشتیم اما مشکل کارمان این بود که روی گلزنی تمرکز نداشتیم.

کلوپ افزود: راهی که ما داریم می‌رویم راهی کاملاً اشتباه است. دو بازی دیگر تا آغاز تعطیلات زمستانی مانده است و ما باید به شیوه‌ای دراماتیک وضعیت خود را برای نیمه دوم فصل ارتقا دهیم.

امید کلوپ به بهبود وضعیت تیمش در دو هفته باقیمانده به پایان کار تیمش در سال 2014 در شرایطی است که مردان او چهارشنبه این هفته در خانه یک بازی سخت برابر ولفسبورگ رده دومی دارند اما سه روز پس از آنها میهمان وردربرمنی هستند که وضعیتش در این فصل با شرایط زردپوشان وستفالن تفاوتی ندارد و اکنون در جدول رده‌بندی هفدهم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>