اسکرول بار

کفاشیان: سرپرستی تیم ملی را خودم برعهده دارم و مواظب همه چیز هستم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خودم سرپرست تیم ملی هستم و امور این تیم را از ایران زیر نظر دارم.




به گزارش ورزش22،علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عدم همراهی محمد نوری و سروش رفیعی با تیم ملی فوتبال گفت: مشکل نوری مالیاتی است و برطرف خواهد شد اما در مورد سروش رفیعی پیگیر هستیم که مشکل سربازی او حل شود.کی‌روش تاکید داشت که به رفیعی نیاز دارد اما این بحث دست سازمان نظام وظیفه است.

وی درباره مشکلات به وجود آمده برای باشگاه راه آهن و مطرح شدن بحث دخالت دولت در فوتبال گفت: باشگاه مالک دارد و اکنون اداره این باشگاه در اختیار قوه قضاییه است. آنها حتی می‌توانند بگویند در لیگ شرکت نمی‌کنیم. راه آهن خصوصی است، بنابراین بحث دخالت دولت در فوتبال نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا ایرادی نمی‌گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه مازیار ناظمی گفته فدراسیون فوتبال بهتر است به جای کمک به استقلال و پرسپولیس، به تیم ملی کمک کند، تصریح کرد: من در جریان این اظهارات نیستم. اگر کسی بخواهد به تیم ملی کمک کند ما استقبال می‌کنیم. به تیم‌های ملی توسط موسسه فناپ کمک کردیم و بحث‌مان این است که مشخص شود استقلال و پرسپولیس خصوصی هستند یا دولتی.

کفاشیان درباره وضعیت سرمربی تیم‌های بانوان و امید بیان داشت: طی امروز و فردا سرمربی تیم بانوان معرفی می‌شود. تکلیف تیم امید و سرمربی این تیم هم به زودی مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه  دستور جلسه امروز (یکشنبه) کمیته فنی و توسعه چه خواهد بود گفت: جلسه کمیته فنی امروز درباره تیم‌های نوجوانان و جوانان و تیم بانوان است و مربوط به تیم امید نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت خاکپور در تیم امید خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت این تیم در همین هفته تصمیم خواهیم گرفت.

کفاشیان درباره اینکه چرا کارلوس کی‌روش شب گذشته به صورت جداگانه عازم امارات شد و اینکه گفته می‌شود به دلیل دریافت پاداش فیفا زودتر راهی دبی شده است گفت: نه اینطور نیست. او کار شخصی داشت که راهی امارات شد.

وی در مورد سرپرست تیم ملی و اینکه این سمت را هوشنگ مقدس برعهده دارد، گفت: خیر خودم سرپرست تیم ملی و از تهران مراقب همه چیز هستم.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>