اسکرول بار

اسکولز: آکادمی جدید سیتی من را نگران کرده است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قهرمان لیگ برتر قصد دارد مجموعه تمرینی جدیدی را به زودی در منچستر احداث کند و اسطوره طرف قرمز پوش شهر، یعنی پل اسکولز احساس می کند این کار باعث قدرتمند شدن بیش از حد سیتی خواهد شد.

به گزارش ورزش22،هافبک سابق منچستریونایتد پل اسکولز از ساخته شدنِ مجموعه تمرینی جدید سیتی برای پرورش بازیکنان جوان کمی نگران است. قهرمان فعلی لیگ برتر، منچسترسیتی به زودی آکادمی مجهز خود را در منچستر افتتاح خواهد کرد که به احتمال قریب به یقین این مکان به زادگاه ستاره های آینده انگلستان تبدیل خواهد شد. پل اسکولز نیز ادعا می کند که به عنوان یک هوادار یونایتد، این موضوع باعث ایجاد نگرانی برای اوست. وی در این باره گفت: "زمانی که من بچه بودم، در میان بچه ها که بازی می کردیم، اگر برای مثال یونایتد شما را می خواست و شما به سیتی می رفتید، باشگاه دیگر هیچ توجهی به شما نمی کرد.

"یونایتد هیچ پیشنهاد اغوا کننده ای را نمی داد. ما برای سی سال خودمان با پای خودمان به آنجا رفتیم؛ اما حالا تصویر شهر بسیار عوض شده است و به عنوان یک هوادار یونایتد، این موضوع من را نگران می کند. اگر بخواهیم با دیدی منصفانه و عادی به این موضوع نگاه کنیم، به نظر من چیزی که سیتی به دست آورده است واقعاً قابل ستایش است و این آکادمی در باشگاه آن ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت. همه چیز عوض می شود و هیچ چیزی تضمین شده نیست. در روزگار مدرن، یونایتد با آن پیشینه ساخت و پرورش بازیکن، حالا باید به آن ها (سیتی) نگاه کند و به انتخاب دوم در شهر تبدیل شود."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>