اسکرول بار

فن خال: انتظار هواداران برای شکست دادن لیورپول مرا تحت فشار نمی‌گذارد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراف کرد همه هواداران تیمش از او انتظار دارند ششمین پیروزی متوالی‌اش را با شکست قرمزپوشان مرسی‌ساید در اولدترافورد کسب کند.




به گزارش ورزش22،وئیز فن‌خال که تیمش در پنج بازی متوالی اخیر خود پیروز شده و با شرایط روانی ایده‌‌آلی آماده پذیرایی از لیورپولِ بحران زده است، گفت: می‌دانم که از من به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتظار می‌رود که لیورپول را شکست دهم و این بازی اهمیت فراوانی دارد اما من جو ال‌کلاسیکو را در حضور 102 هزار تماشاگر تجربه کرده‌ام.در حضور آن تعداد هوادار من اولین بازی‌ام را برابر رئال مادرید 3- صفر بردم  و بسیار راضی بودم.

وی در ادامه اعتراف کرد که در ابتدای این فصل برای وفق دادن خود با شرایط لیگ برتر مشکل داشته اما اکنون برای دیدار فردا با قرمزپوشان مرسی‌ساید آماده است.

این مربی که سابقه مربیگری در لالیگا و بوندس‌لیگا را دارد، گفت: تفاوت بزرگی که لیگ برتر با سایر لیگ‌هایی که من قبلاً در آنجا کار کرده‌ام دارد، ریتم و سرعت بالای بازی‌ها است. همچنین فکر می‌کنم که اینجا هر باشگاهی یک بازیکن دارد که می‌تواند سرنوشت بازی‌ها را عوض کند در حالی که در آلمان و اسپانیا شرایط اینگونه نیست.

فن‌خال در خصوص همو‌طن خود، روبین فن‌پرسی که برخلاف شروع ضعیفش در این فصل، در سه چهار هفته اخیر عملکرد خوبی داشته و  در سه بازی اخیر شیاطین سرخ سه گل زده است، عنوان کرد:  او در این فصل شروع سختی داشت و من نمی‌دانم چه چیزی دلیل آن بود. شاید برای او بازگشت به اوج درست پس از حضور در جام جهانی سخت بوده است.

از قرار معلوم، آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی منچستریونایتد به دلیل رضایت‌بخش نبودن روند ریکاوری‌اش نمی‌تواند به بازی حساس تیمش برابر لیورپول برسد.

فن‌خال در این باره گفت: من حالا فقط چهار بازیکن مصدوم دارم و به همین دلیل وضعیتم از همیشه بهتر است. لوک شاو، کریس اسمالینگ، دی‌ماریا و بیلند چهار بازیکنی هستند که نمی‌توانند بازی کنند. رادامل فالکائو اما آماده شده و می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد.

تیم‌های منسچتریونایتد و لیورپول فردا از ساعت 17 به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>