اسکرول بار

نوری: بی‌خیال نیستیم و ناراحتی هواداران و پیشکسوتان را درک می‌کنیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که او و دیگر بازیکنان این تیم ناراحتی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس را درک می‌کنند.

محمد نوری و پرسپولیس و پدیده



به گزارش ورزش 22،محمد نوری در گفت‌وگویی ، در مورد وضعیت بحرانی پرسپولیس در پایان هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هیچکدام از ما فکر نمی‌کردیم که چنین شروع ضعیفی در لیگ داشته باشیم و از اینکه هواداران را ناراحت کردیم، عذرخواهی می‌کنم. ما در پنج بازی گذشته با اتفاقات زیادی مواجه شدیم که صحبت کردن در مورد آنها دیگر چیزی را عوض نمی‌کند. حالا هم به فکر بازی با صبا هستیم و امیدوارم از این مسابقه، یک لیگ جدید برای ما شروع شود و بتوانیم اولین برد را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه بسیاری از هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه از مسائل فنی و تاکتیکی تیم ایراد گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: ما قبول داریم که تیم‌مان با مشکلات فنی هم دست به گریبان است ولی هواداران و پیشکسوتان بدانند بی‌خیال نیستیم و تلاش می‌کنیم تا شرایط تغییر کنند. از آنها خواهش می‌کنم مشکلات دیگر پرسپولیس را هم ببینند، مشکلاتی که برخی از آنها مشخص است و برخی دیگر هم مشخص نیست و دوست هم نداریم در این وضعیت در مورد آنها صحبت کنیم. فقط از هواداران می‌خواهیم صبور باشند و ما را حمایت کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: وقتی لیگ شروع شد چند مصدوم دادیم که همین موضوع کادر فنی را دچار مشکل کرد و چند جابجایی در ترکیب صورت گرفت که اجباری بود. پس از آن پیام صادقیان مصدوم شد که شوک بزرگی بود و در بازی با ملوان هم رضا نوروزی رباط پاره کرد و حالا او را در اختیار نداریم. آیا این اتفاقات نمی‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد؟ آیا باید از کنار این مسائل به سادگی عبور کرد؟ برای تیم ما هر بازیکنی ارزش دارد و واقعاً با بدشانسی مواجه شدیم که بعضی از آنها را از دست دادیم.

نوری در مورد بازی با صبا و اینکه فکر می‌کند در این بازی می‌توانند سه امتیاز را بگیرند، گفت: چاره‌ای جز برد نداریم، مگر می‌توانیم به چیزی جز این فکر کنیم؟ ما بازی سختی در قم داریم ولی برای خروج از این وضعیت باید صبا را ببریم در غیر اینصورت مشکلات بیشتر می‌شود. در این چند روز هم تمرکزمان را روی این بازی گذاشتیم و امیدوارم در نهایت برنده از زمین بیرون بیاییم. الان کمی از کورس عقب هستیم ولی برای رفتن به کورس باید چند بازی پیاپی را ببریم.

منبع: تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>