اسکرول بار

مصاحبه مفصل لوتار ماتئوس: نویر؟ گزینه مورد علاقه من کریستیانو رونالدو است؛ رونالدو را می شناسم و او انسان بزرگیست :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


تنها فوتبالیست آلمانی که موفق به کسب توپ طلا شده است، در رابطه با گزینه های نهایی امسال صحبت کرده است.


به گزارش ورزش 22،و abendzeitung-muenchen.de، لوتار ماتئوس کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ که در سال 90 به عنوان بهترین فوتبالیست جهان شناخته شد، در مصاحبه ای با AZ درباره کاندیداهای امسال اظهار نظر کرده است.

- آقای ماتئوس، امسال هم همانند سال های گذشته بهترین بازیکن جهان انتخاب خواهد شد و مانوئل نویر یکی از گزینه هاست. شما در سال 90 این عنوان را بردید ...

"آن سال هم بعد از قهرمانی ما در جهان بود و یک بازیکن از آلمان این عنوان را برد. امسال هم شرایط همان طور است و من حسادت نمی کنم به این موضوع که یک آلمانی دیگر هم این عنوان را ببرد."

- یک نفر از آلمان در لیست پایانی هست و سه نفر دیگر موفق نبودند. آیا حضور نویر در بین سه نفر پایانی عادلانه بود؟

"کاملا! او سال برجسته ای داشت و هم قهرمان جهان شد و هم به عنوان بهترین دروازه بان جهان شناخته شد و با بایرن نیز دبِل کرد."

- چه چیزی او را قدرتمند می کند؟

"او همیشه از راه توانایی های دروازه بانی اش می درخشد. به عنوان یک دروازه بان توانایی های فنی برجسته ای دارد و حضور در بین سه نفر نهایی، او را جاودانه خواهد کرد."

- 5 بازیکن دیگر از بایرن در لیست ابتدایی بودند که حذف شدند. کدام بازیکن شایسته حضور در لیست پایانی بود؟

"تمامی  بازیکن بایرن شایسته خضور در این لیست بودند و در تمام سال تسلط کامل داشتند و در جام جهانی هم این موضوع را نشان دادند. اما از نظر من روبن از بقیه کمی جلوتر بود اگر چه او در جام جهانی به مقام سوم رسید."

- بیشتر برای ما توضیح دهید.

"او به زیبایی با قدرت دریبل خود به دروازه می رسد و به روش خودش فوتبال بازی می کند و بازی او اصلا قابل پیش بینی نیست. در بازی فیلیپ لام نیز آرامش خاصی وجود دارد که به تیم منتقل می شود. شواین اشتایگر نیز یک استراتژیست در پست هافبک دفاعیست و مولر نیز یک مهاجم غیرقابل پیش بینی و تهدید همیشگی برای دروازه بان هاست و همینطور ماریو گوتزه. آلمان به عنوان یک تیم درخشید و این 5 بازیکن بودند که باعث درخشیدن بیشتر تیم شدند."

- به نظر می رسد با توجه به نمایش فردی، شانس کمی نویر برای این عنوان دارد.

"او هم شانس دارد. برای من این یک رقابت سه نفره است. باید به این موضوع توجه کرد که رونالدو در یک فصل گل های زیادی می زند و شرایط سنگین تری را تحمل می کند تا کسب عنوان کند، در آن سو نویر نیز از کم دردسر ترین دروازه های دنیا محافظت می کند. در تیم هایی همچون بایرن و آلمان او بعضی بازی ها را استراحت می کند و من این را همیشه گفته ام."

- در حال حاضر در دنیا فوتبال رونالدو به عنوان مدعی اصلی دیده می شود.

"او برای من هم همینطور است و گزینه مورد علاقه من است. چون او یک رکوردهای هجومی باورنکردنی دارد. با وجود این که در جام جهانی ندرخشید و مسی یک عنوان فردی کسب کرد، اما او موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد. مسی در این فصل شرایط خوبی نداشت و اکثر مواقع مصدوم بود. اگر یک نگاه به کل سال بیندازیم، می بینیم که به طور طبیعی رونالدو در طول سال درخشیده است."

- به نظر شما فقط معیارهای ورزشی در این انتخاب مهم است؟

"بازاریابی جهانی بهتر لالیگا از کشورهای دیگر یک حقیقت است. اما تصویر فرد و شرایط اقتصادی بازیکن نباید تاثیرگذار باشد. رونالدو یا مسی می توانند هر چقدر که می خواهند به موهایشان ژل بزنند یا با ماشین فراری در شهر بچرخند با بیشتر از لباس های D&G استفاده کنند. همانطور که بقیه افراد این کار را می کنند. من می خواهم که این نقطه نظرها را پاک کنم چون به نظرم درست نیست. تصویری که از رونالدو در حل حاضر همه تصور می کنند، کاملا اشتباه است. من نمی خواهم کسی را نصیحت کنم اما من او را به خوبی می شناسم. اگر از هم تیمی هایش در مورد او بپرسید همه از او تعریف می کنند. او انسان بزرگی است و قلب انسان دوستی دارد و فوق العاده است. تمامی این سروصداها که علیه وی ایجاد می شود، هیچ تاثیری در عملکرد ورزشی او ندارد."


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>