اسکرول بار

زوف: نویر دروازه‌بان خوبی است ولی توپ طلا به او نمی‌رسد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


اسطوره فوتبال ایتالیا به تمجید از سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان پرداخت ولی شانس او برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان را اندک دانست.






به گزارش ورزش 22،دینو زوف، سنگربان پیشین آتزوری که خود 40 سال پیش رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال را به یوهان کرایف واگذار کرد و به عنوان دومی رسید در خصوص انتخاب بهترین بازیکن سال 2014 گفت: نویر دروازه‌بان خوبی است و شایسته کسب توپ طلاست ولی بعید به نظر می‌آید که این عنوان به او برسد. نویر هم به اندازه مسی و رونالدو یک پدیده واقعی است ولی فکر نمی‌کنم بتواند این عنوان را به خود اختصاص دهد. چنین اتفاقی در سال 1973 برای من هم افتاد، جایی که کاندیدای دریافت توپ طلا بودم ولی بازیکنی مثل کرایف هم حضور داشت و البته که او این جایزه را به خود اختصاص داد.

سرمربی و دروازه‌بان پیشین بیانکونری در ادامه عنوان کرد: یوونتوس به این دلیل برای 3 سال متوالی قهرمانی اسکودتو را از آن خود کرد که تیم خوبی دارد و سازمان‌دهی مستحکمی هم پشتش است. یوونتوس به لحاظ مالی پشتوانه خوبی دارد، هرچند شاید از این جهت مثل باشگاه‌های رئال‌مادرید، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و یا چند تیم انگلیسی نباشد ولی در کل دست‌کمی از آنها ندارد. قهرمانی در سری A برای 3 سال متوالی کار آسانی نیست.

زیکو  با ایتالیا در جام جهانی 1982 به قهرمانی رسید و عنوان مسن‌ترین فوتبالیستی که در این رقابت‌ها به قهرمانی رسیده را به خود اختصاص داد. دوستداران فوتبال هم به او لقب بنای تاریخی را داده‌اند.

دینو زوف در این رابطه عنوان کرد: حس یک بنای تاریخی را ندارم چون بنای تاریخی معمولاً آشیانه محبوب کبوتران است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>