اسکرول بار

اختصاصی/زیدان: هنوز هم بازیکنی در حد مارادونا ندیده ام :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وقتی در جام جهانی 1986، ستاره آرژانتینی کشورش را به سوی قهرمانی جهان رهنمون کرد، جوانی فرانسوی در اروپا مسحور حرکات و مهارت های او شده بود.








به گزارش ورزش 22،زین الدین زیدان می گوید هنوز هم منتظر است بازیکنی فوق العاده و با استعداد در حد دیگو آرماندو مارادونا ببیند؛ شماره 10 افسانه ای و البته جنجالی در کنار خود زیدان و پله افسانه ای، سومین نفری بود که وارد تالار مشاهیر انتخاب شده از سوی کاربران گل بین الملل شد.

ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید از این انتخاب استقبال کرده و گفته دیگو با درخشش فوق العاده اش در جام جهانی 1986 مکزیک، وی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است:

"جرقه نبود، بلکه تمام وجود و ذهنم را تحت تاثیر قرار داد که در 1986 بیشتر جلوه کرد، چون در آن زمان بی نظیر بود. آن موقع 14 ساله بودم و در آن سن همه چیز را درک می کنید. دقیقا همان زمان بود که فهمیدم چه بازیکنی است و چه تفاوتی در بازی ها ایجاد می کند. او می توانست تک و تنها تیمش را برنده کند. این فاکتوری بود که او را نسبت به سایر بازیکنان، متمایز می کرد. در 1986، او مشخصا در سطح دیگری قرار داشت."

مارادونا در آن تورنمنت 25 ساله بود و با درخشش اش، آلبی سلسته را بر بام دنیا نشاند. توفیقی که هنوز هم از نظر بسیاری، بزرگترین توفیق انفرادی یک بازیکن در تورنمنتی معتبر به حساب می آید. شماره 10 محبوب و کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه هنوز هم بازیکنی در حد فوق ستاره اسبق ناپولی و بارسلونا ندیده است:

"نه، ندیده ام. حتی امروز با وجود این همه بازیکن خوب و در حال ظهور، به نظرم انجام آنچه مارادونا در 1986، به آن رسید، دشوار است." 

گفتنی است مجموعه ای از کارشناسان وبسایت بین المللی گل لیستی 15 نفره از بزرگترین ستارگان فوتبال دنیا را برای ورود به تالار مشاهیر اختصاصی این سایت، انتخاب کرده اند و اکنون کاربران در مورد 5 نفر برتر، تصمیم می گیرند. بعد از پله، زیدان و اکنون مارادونا، سایر اعضا امروز و فردا معرفی خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>