اسکرول بار

اختصاصی/ادعای جنجالی کارشناس اسپانیایی: رونالدو مسی را حرام زاده صدا می زند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 گوییم بالاگ، کارشناس اسپانیایی دنیای فوتبال، در کتابی که اخیرا منتشر کرده، به نکته عجیبی در رابطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخته است.







این موضوع برگرفته از کتابی به نام Messi بوده و در وبسایت تلگراف منتشر شده است. بالاگ اعلام کرده مسی و رونالدو، در محافل عمومی، احترام بسیاری برای هم قائل هستند، ولی به هیچ وجه نمی توان چنین مساله ای را در پشت درهای بسته مشاهده کرد. نویسنده در کتابش مدعی شده قهرمان جدید سانتیاگو برنابئو در رختکن و بین هم تیمی هایش هنگام اشاره به مسی، از لفظ "حرام زاده" استفاده می کند:

"شاید رونالدو هم همانند دیگر فوتبالیست ها، دوست داشته باشد پیش هم تیمی هایش چهره ای شجاعانه به خود بگیرد و نشان دهد از مسی نمی ترسد و آماده هر نوع رقابتی با اوست. این رفتارها مثلا مردانه، ولی غلط است. 

"روی همین اصل هم هست که CR7 طبق گفته دوستانش در رئال مادرید، لقب حرام زاده را برای مسی برگزیده و هر کسی هم در باشگاه جرات کند در مورد او صحبت کند، با همین عنوان از او یاد می کند."

بذله گویی ها و لطیفه های ساخته شده در مورد مسی به اینجا ختم نشده و بدتر و بدتر می شود. در این کتاب همچنین ذکر شده رونالدو از مسی به عنوان سگ خانگی یا عروسک خیمه شب بازی اش یاد می کند. هم تیمی هایش هم گاهی اوقات مسی را کیف دستی طراحی شده مخصوص کریستیانو، می خوانند و در نهایت اینکه رونالدو  رابطه دو نفر را به روابط بین جمهوری ایرلند و بریتانیا شبیه می داند. 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>