اسکرول بار

مشروح برنامه نود ۲۸ مهر :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مشروح برنامه نود ۲۸ مهر

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

برنامه نود بیست و هشتم مهرماه از ساعت ۲۲:۴۲ دوشنبه شب آغاز شد و به بررسی بازی های جام حذفی و دوستانه تیم ملی پرداخت.



به گزارش ورزش 22، اولین بخش برنامه پخش سوال پیام کوتاه مربوط به میهمان ویژه برنامه بود که در آن پرسیده شد"به یادماندنی ترین گل فرهاد مجیدی کدام است؟" ۱- ۱- گل به اترش ۲- گل قهرمانی العین در آسیا ۳- گل بازی ۶۹ استقلال پرسپولیس.

در ابتدای برنامه خلاصه و گل های بازی های دوستانه تیم ملی در اردوی پرتغال با تیم های بنفیکا و اشتوریل پخش شد.(ویدئو)

سپس قرعه کشی مسابقه پیامکی هفته قبل برگزار شده و ۹۰ درجه پخش شد. (ویدئو)

خلاصه سه مسابقه از جام حذفی قسمت بعدی برنامه بود که پخش شد و شامل بازی تیم های شهرداری اردیبل - صبا(ویدئو) ، گل گهر سیرجان - سپاهان(ویدئو) و پارسه - فولاد خوزستان(ویدئو) بود.

پس از آن بازی تیم های پرسپولیس و کارگر بنه گز بوشهر همراه حواشی این روزهای پرسپولیس پخش شد.(ویدئو)

پس از پخش بازی پرسپولیس مجری برنامه خواست ارتباطی با حمید درخشان سرمربی پرسپولیس برقرار کند و در خصوص اینکه چرا اخیرا هرکس در پرسپولیس اعتراض می کند در ترکیب قرار می گیرد سوال کند که سرمربی پرسپولیس تلفن خود را از دسترس خارج کرد.

۳۰ دقیقه پس از شروع برنامه برای اولین بار آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که  ۷۱۰ هزار نفر در  آن شرکت کرده بودند.

کارشناسی داوری ۴ مسابقه پخش شده تا اینجای برنامه توسط محمد فنایی کارشناس داوری نود انجام شد.(ویدئو)

پس از آن نکات مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی بررسی شد.

مسابقه تیم های فجرسپاسی و استقلال خوزستان در جام حذفی بازی بعدی بود.(ویدئو)

در ادامه خلاصه و حواشی بازی تیم های فولادنوین و استقلال تهران هم پخش شد.(ویدئو)

تقویم نود و بررسی اتفاقات نوستالژیک مصادف با هفته اخیر در فوتبال بخش بعدی برنامه بود.(ویدئو)

با پخش کلیپی درباره زندگی فوتبالی فرهاد مجیدی میهمان ویژه این هفته برنامه به استودیو آمد.(ویدئو)

مجیدی در این برنامه گفت من هیچ وقت در گذشته نگفتم پرسپولیسی بوده ام و هیچ وقت هم نگفتم به پرسپولیس می روم. (ویدئو بخش اول صحبت ها)

خانواده کاملا استقلالی

ما یک خانواده کاملا استقلالی هستیم و من به خاطر دایی هایم استقلالی شدم . من هیچ وقت حتی بچگی پرسپولیسی نبودم و همگی طرفدار استقلال بودیم.

تکذیب شایعه پیوستن به پرسپولیس

من هیچ وقت نگفتم به پرسپولیس می روم،به یاد دارم که آقای عابدینی برای پیوستن به پرسپولیس به من پیشنهاد داده بود اما اصلا فکرش را هم نمیکردم.

آغاز فوتبال

از نوجوانان صنایع پارچین شروع کردم و بعد به باشگاه کشاورز رفتم ، آقای پرویز ابوطالب بازی من را در مرغوبکار دید ، او من را به تیم ملی نوجوانان دعوت کرد اما خانواده من اصلا راضی نبودند که من فوتبال بازی کنم.

آن موقع باشگاه کشاورز در میدان فاطمی بود و ما با اتوبوس به محل تمرین میرفتیم ، آن زمان بعضی از بچه ها موتور براوو داشتند ، آنها ما را با موتورهای خود نمیبرند و میگفتند به موتور فشار می آید ! من و فرشاد ماجدی با اتوبوس رفت و آمد میکردیم.

حضور در استقلال

اولین کسی که پس از حضور در استقلال با من صحبت کرد آقای منزوی بود و بعد از آن ناصرخان حجازی ، وقتی که با ناصر خان صحبت کردم برام باورکردنی نبود و او از من خواست به استقلال بیایم و با تمام وجود پذیرفتم.

دعوت نشدن به تیم ملی

دوست داشتم در تیم ملی بازی کنم ولی دعوت نمیشدم ، موضوع دعوت نشدن به تیم ملی را نمیخواهم باز کنم اما در زمانی که بهترین بازیکن لیگ امارات شدم به تیم ملی دعوت نشدم ، همیشه در ایران رابطه ها جای ضابطه ها را گرفته است .

علیرضا جهانبخش را نمیشناسم !

در قسمتی از مصاحبه عادل فردوسی پور با اشاره به دوران کوتاه حضور مجیدی در راپید وین با پاسخ مجیدی همراه بود ، او گفت در آن زمان تجربه لازم را نداشتم ، عادل فردوسی پور به علیرضا جهانبخش اشاره کرد که قید پول را زد و برای پیشرفت به فوتبال هلند رفت  گفت : درباره چه کسی صحبت می کنید؟! جهانبخش را نمیشناسم !

کنایه به فردوسی پور ! 

فرهاد مجیدی با اعتراض نسبت به نقل قول عادل فردوسی پور از یک روزنامه ورزشی که سال ۷۷ از زبان مجیدی تیتر زده بود"استقلالی ها رخصت، من به پرسپولیس می روم!" به او اعتراض کرد که صحبتهای یک خبرنگار ورزشی ملاک نیست، سپس مجیدی گفت: آقای فردوسی پور پدر شما ده سال پیش به من گفت که شما و برادرتان جمعه ها به ورزشگاه میرفتید و پرسپولیس را تشویق میکردید !

عادل نسبت به این گفته مجیدی واکنش نشان داد و گفت : من در بچگی پرسپولیسی بودم اما الان برایم فرقی نمیکند .

عکس شیخ زیر پیراهن

یکی از سالگردهای تاسیس باشگاه بود ، این پیراهن را باشگاه به همه بازیکنان داده بود و گفته بودند هر کسی گل زد باید این عکس را نشان دهد ، اگر این کار را نمیکردم هیچ اتفاقی نمی افتاد اما من بازیکن باشگاه بودم و باید انجام میدادم اما باید بگویم که این شیخ هیج ربطی به دولت امارات نداشت و موسس باشگاه بود.

بازگشت به استقلال

سال ۸۶ ناصر حجازی با من تماس گرفت و من برای بازگشت به استقلال سریعا ساکم را جمع کردم و به ایران آمدم.

در زمان آقای قلعه نویی سالهای فوتبالی خوبی برایم نبود ، در زمان مرفاوی و مظلومی بهترین دوران فوتبالی خودم را سپری کردم ، در زمان مرفاوی شانس بیشتری برای بازی داشتم و تمریناتم را بیشتر کردم تا هواداران استقلال را راضی نگه دارم ، سالهای آخر فوتبالم لذت بخش ترین دوران فوتبالم بود . 

عاشق مجید نامجو مطلق بودم !

من و فرزاد در بچگی در اتاق خانه مان با جوراب فوتبال بازی میکردیم ، در آن زمان من بازی مان را گزارش میکردم ، من عاشق نامجو مطلق بودم و فرزاد شاهین بیانی .

جدایی از استقلال

چه زمانی که به قطر رفتم چه زمانی که خداحافظی کردم همیشه هواداران از من سوال میپرسیدند. مسئولیت ما فقط ورزش کردن نیست ، ما باید خودمان را مدیریت کنیم ، باید از تجربه آدم های موفق استفاده کنم . من اصول حرفه ای گری را انتخاب کردم ، در فضایی که نیمتوانستم کار کنم بهترین کار استعفا بود ، احساس کردم که با رفتن از استقلال می توانم به تیم کمک کنم ، رفتن من از استقلال تنها راه حل بود .

من هیچ مصاحبه ای نکردم که تیام مریض است من فقط فضا را برای ماندن محیا ندیدم و ترجیح دادم بروم.

ماجرای ۴ معروف !

با همه احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائل هستم ، این یکی از بهترین روزهای ورزشی ام بود ، فکر نکنم هیچ استقلالی باشه که مقابل ۱۰۰ هزار پرسپولیس با پیراهن آبی ۴ نشان دهد.

مکتب حجازی و کلیپ حواشی بازگشت مجیدی به استقلال 

مجیدی با اشاره به افرادی که در بازگشت او مقابل باشگاه تجمع کرده بودند و نسبت به او اعتراض داشتند گفت: اینها که ۴ نفر بودند،اگر ۴۰ هزار نفر هم بودند من بازهم به استقلال بر می گشتم.مطمئن بودم که هواداران استقلال از بازگشت من خوشحال می شوند.من اگر از استقلال رفتم برای این بود که استقلال ضربه نخرود ، و زمانی که بازگشتم احساس کردم درست است ، هواداران من را دوست داشتند و برگشتم تا آنها خوشحال شوند.

او در خصوص جمله معروفش که اشاره به مکتب حجازی داشت گفت :من مکتب حجازی را مطرح کردم و دوستان گفتند مکتب فقط استقلال است.مکتب استقلال چه چیزی است؟مکتب حجازی شجاعت،صداقت و رفتارش بود.حجازی به همین دلایل محبوب شد ،خیلی ها برای اینکه محبوب شوند هزینه می کنند اما مثل ناصر خان محبوب نمی شوند.یکسری آدم ها سعی می کنند با عوامل،خریدها و مسائل مختلف معروف شوند اما چند صباحی بیشتر در فوتبال نمی مانند.

تست های مکرر دوپینگ

من تنها بازیکنی هستم که در دو سال ۵ بار تست دوپینگ دادم.البته فقط یک بار ناراحت شدم که آن هم قانون را نمی دانستم.وقتی آقای دکتر هاشمیان با بنده حرف زدند من خجالت کشیدم.ایشان گفتند از بازیکنانی که خوب هستند تست دوپینگ می گیرند.وقتی خوب هستی همه پشت سرت حرف می زنند.من پس از آن هر وقت برای تست دوپینگ دعوتم می کردند خوشحال می شدم چون می فهمیدم خوب هستم.

خداحافظی از فوتبال

همیشه دوست داشتم متفاوت خداحافظی کنم ، من واقعا خسته شده بودم . من از همه عذرخواهی کردم که میخواهم نیم فصل از آنها جدا شوم اما این کار را کردم تا استقلال بتواند در نیم فصل بازیکن جذب کند . همیشه دوست داشتم در زمانی که در شرایط خوبی به سر می برم خداحافظی کنم.

برای اولین بار در ساعت ۱۰ دقیقه بامداد نتایج نظرسنجی پخش شد که ۶۷ درصد گل مجیدی به پرسپولیس، ۲۰ درصد گل او به اترش و ۱۳ درصد گل او با پیراهن العین در لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان به یاد ماندنی ترین گل انتخاب کردند. یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر تا این لحظه در نظرسنجی شرکت کردند.

پس از صحبت های اولیه با فرهاد مجیدی بخش اول از ۹۰ تا ۹۰ و بررسی اتفاقات و حواشی فوتبال هفته پخش شد.(ویدئو)

صحبت با مجیدی ادامه پیدا کرد و سپس بررسی عملکرد لژیونرها در هفته اخیر پخش شد. (ویدئو)

در ادامه بخش دوم از نود تا نود و بررسی حواشی یک هفته فوتبال روی آنتن رفت.(ویدئو)

پس از بخش دوم از ۹۰ تا ۹۰ صحبت با مجیدی ادامه پیدا کرد. (ویدئو بخش دوم صحبت ها)

بازی تیم های استقلال اهواز - نفت تهران(ویدئو) ، صنعت ساری - ملوان(ویدئو) و تراکتورسازی - کارون اهواز(ویدئو) در جام حذفی پس از این صحبت ها پخش شد.

پس از این دو بازی بخش آخر گفتگو با فرهاد مجیدی انجام شد. متن کامل صحبت های او را اینجا بخوانید. (ویدئو بخش سوم و پایانی صحبت ها)

سپس خلاصه چند بازی متوالی از جام حذفی به صورت یکجا در یک آیتم به تصویر کشیده شد که شامل بازی های نفت مسجد سلمیان - نیروی زمینی ، راه آهن - پاس همدان ، ذوب آهن - پیام چغادک بوشهر  و گسترش فولاد - شهدای ارتش اصفهان بود.(ویدئو)

پس از این بازی ها داوری بازی های فجر - استقلال و ملوان - صنعت ساری بررسی شد.

آشنایی با تیم پیام چغادک بوشهر بخش بعدی این برنامه بود.(ویدئو)

داوری بازی تیم های تراکتورسازی - کارون ، نفت مسجدسلیمان - نیروی زمینی  و راه آهن - پاس همدان آخرین داوری های بررسی شده در برنامه نود این هفته بود.

حسن ختام بازی های این هفته مسابقه بین تیم های پیکان و بهمن شیراز بود که از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پخش شد.

پس از پخش این بازی کامران احمدپور از سردبیران روزنامه های ورزشی کشور روی خط برنامه نود آمد و با اعلام اینکه فرهاد مجیدی دروغ گفته نسبت به صحبت های او و موضع گیری هایش علیه اهالی مطبوعات گله کرده و حرف های او را "دردآور" خطاب کرد.

این گفتگوی تلفنی آخرین بخش برنامه نود ۲۸ مهر بود که ساعت ۲:۲۰ بامداد به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>