اسکرول بار

اسکوچیچ: این برنامه‌ریزی در نهایت به ضرر فوتبال ایران است/ ذوب‌آهن حریفی جدی برای ماست :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد که برنامه‌ریزی فعلی تیم ملی و فدراسیون در نهایت به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.










به گزارش ورزش 22،تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست مقابل تیم پارسه تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اولین تیمی بود که به نوع دیگری شگفتی‌ساز شد و شکست این تیم همه را متعجب کرد. هرچند در ادامه رقابت‌ها نیز تیم سپاهان نتیجه دیدار با گل‌گهر سیرجان را واگذار کرد تا شگفتی دیگری رقم بخورد. در این بین آنچه مهم به نظر می‌رسید صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست تیمش مقابل پارسه بود و اینکه او به شدت به نحوه اضافه شدن ملی‌پوشانش به جمع سرخپوشان اهوازی شکایت داشت.

دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حذف فولاد از رقابت‌های جام حذفی، حذف سپاهان، اعتراضش به نحوه اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به تیم‌ها، ادامه راه فولاد و توصیه‌اش به کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال صحبت کرده است.

  از حذف‌تان مقابل پارسه شروع کنیم که در کنفرانس خبری پس از بازی هم به شدت به نحوه اضافه شدن ملی‌پوشان‌تان اعتراض داشتید. این موضوع به واقع چقدر در حذف فولاد تأثیرگذار بود؟

این موضوع کاملاً جدی است و طبیعی نیست که بازیکنان تنها 24 ساعت قبل از یک بازی رسمی به تیم اضافه شوند، آن هم قبل از یک بازی حساس که در رقابت‌های جام حذفی است. این موضوع به ما ضربه زد و نتوانستیم از بازیکنان ملی‌پوش خود مقابل پارسه به نحو احسن استفاده کنیم. به نظرم همانطور که باشگاه‌ها به موقع بازیکنان خود را در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار دادند، کادرفنی تیم ملی هم باید زودتر و از راهی مناسب بازیکنان را به تیم‌های‌شان می‌رساند تا این بازیکنان در شرایط مناسب‌تری بتوانند به تیم‌های باشگاهی‌شان کمک کنند.

  مثل اینکه از این موضوع خیلی ناراحت هستید.

ما فقط از فدراسیون و سازمان لیگ خواهش کردیم بازی ما را یک روز عقب بیاندازند که این کار را برای‌مان انجام ندادند. علت این درخواست ما هم این بود که ملی‌پوشان ما فقط 24 ساعت قبل از بازی به ما اضافه شدند که قبل از اضافه شدن به تیم هم دو روز در راه بودند و خستگی در تن‌شان مانده بود. مسلماً با این شرایط نمی‌توانستیم از آنها استفاده بهینه داشته باشیم و این موضوع ناراحت کننده است.

  این مسئله باعث می‌شود از این به بعد با مسئله بازیکن دادن به تیم ملی طور دیگری برخورد کنید و کمی جدی‌تر باشید؟

ما تا به اینجا نیز کاملاً جدی بودیم و از این به بعد هم جدی خواهیم بود. خواهشی که داریم این است که می‌خواهیم کادرفنی تیم ملی از این پس تعامل بهتری داشته باشد تا تعامل بین تیم ملی و باشگاه‌ها دو طرفه شود.

  توصیه‌تان به کارلوس کی‌روش است و اصلاً توصیه‌ای به او دارید تا تعامل‌تان بهتر شود؟

نظری درباره کی‌روش ندارم و نمی‌خواهم به این مسائل حاشیه‌ای بپردازم. شخصاً به این موضوع اعتقاد دارم که 24 ساعت قبل از یک بازی رسمی نمی‌توان بازیکنی را در اختیار گرفت و از او استفاده بهینه برد. توصیه‌ام به فدراسیون است و از آنها خواهش می‌کنم از این به بعد طوری برنامه‌ریزی کنند که باشگاه‌ها متضرر نشوند. برنامه‌ریزی فدراسیون باید طوری باشد که بازیکنان سه روز قبل از بازی در اختیار تیم‌های باشگاهی خود باشند، چراکه اگر برنامه‌ریزی غیر از این باشد همه چیز به ضرر بازیکن، باشگاه‌ها و در نهایت فوتبال ایران خواهد بود.

  پس از شما تیم سپاهان هم از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. به نظرتان دیر اضافه شدن ملی‌پوشان در حذف شدن این تیم هم تأثیرگذار بوده است؟

اگر اجازه بدهید من در خصوص سپاهان و حذف این تیم صحبتی نکنم. بهتر است درباره تیمی صحبت کنم که مسئولیت آن بر عهده من است.

  با توجه به اینکه از رقابت‌های جام حذفی کنار رفتید، اکنون فقط می‌توانید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رقابت کنید. با این شرایط فولاد در ادامه راه چه سرنوشتی خواهد داشت؟

انشاءالله که مسیر پیش روی ما روشن خواهد بود و بهتر از این خواهیم شد. نگاه‌مان به آینده روشن است و می‌توانیم بهتر از این شویم.

  این هفته هم در لیگ باید به مصاف ذوب‌آهن بروید. به نظر می‌رسد کار سختی در اصفهان داشته باشید.

ذوب‌آهن را یک تیم بسیار خوب می‌دانم که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. آنها یک حریف جدی برای ما محسوب می‌شوند اما به هرحال در بازی هر دو تیم باید از نقاط ضعف دیگری استفاده کنند تا به برتری برسند. ما به خوبی نقاط ضعف ذوب‌آهن را شناسایی کرده‌ایم و آماده مصاف با آنها هستیم.

تموسیلوویچ در ملوان جای نصرت ایراندوستی را گرفت که جانشین شما شده بود. از این مربی که اتفاقاً هموطن‌تان است، شناختی دارید؟

شخصاً شناختی از او ندارم و این مربی را نمی‌شناسم اما برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند در ملوان موفق عمل کند.

  برخی اعتقاد دارند موسیلوویچ می‌تواند خاطرات اسکوچیچ را در ملوان تکرار کند.

من به این موضوع فکر نمی‌کنم اما خوشحالم که توانستم در ملوان اثر خوبی از خودم به جا بگذارم تا از من با خاطرات خوب یاد شود. امیدوارم موسیلوویچ هم فصل موفقی را پشت سر بگذارد و من در حال حاضر مشغله فکری‌ام روی فولاد است و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>