اسکرول بار

خطیبی: از الان به بازی مقابل پیکان فکر می‌کنم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از الان فقط به بازی مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر فکر می‌کنم.







رسول خطیبی بعد از پیروزی ۴ بر صفر تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل کارون اهواز گفت: در این بازی تنها کسب پیروزی مهم بود. چند نکته برای تراکتورسازی مطرح است. ما در ۳ جام حضور داریم و اهدافمان را دنبال می‌کنیم می‌خواستیم در این بازی از نفراتی که کمتر به میدان رفتند استفاده کنیم و نفرات اصلی هم که درون زمین هستند، مصدوم نشوند. خوشحالیم عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه گرفتیم. از الان به بازی مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فکر می‌کنم. دیدار مرحله یک هشتم نهایی ما در جام حذفی مقابل سایپا است که به موقع به آن هم فکر می‌کنیم.

وی افزود: امروز تیم‌های بزرگی در جام حذفی حذف شدند اما ما می‌خواهیم پله به پله بالا برویم. از هواداران خوبی که با وجود هوای بارانی به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم.

خطیبی در مورد اینکه کمالوند از پیوستن بازیکنان سابق تراکتورسازی به گسترش فولاد تبریز صحبت می‌کند، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم و تمام تمرکزم روی تراکتورسازی است.

*افشین رباطیان سرمربی کارون اهواز در مورد شکست تیمش خاطرنشان کرد: ما یک تیم دسته دومی و شخصی هستیم که توسط خانواده خلیلیان اداره می‌شویم. خوشحالم مقابل تیم پرقدرت تراکتورسازی بازی کردیم. اگر ما چند کرنر و ضربه ایستگاهی مقابل تراکتورسازی بگیریم معلوم است عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان ما بسیار جوان بودند و این بازی تجربه خوبی بود.

وی افزود: عدم نتیجه گیری تیم‌های اهوازی در جام حذفی به مدیران این تیم ها و سیاستی که دارند باز می‌گردد و من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>