اسکرول بار

عابدینی: جادوگر‌ها از من ۲۰۰ میلیون خواستند! :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدیر عامل سابق داماش گیلان گفت: فصل گذشته جادوگرها از من ۲۰۰ میلیون تومان خواستند تا تیم را در لیگ برتر نگه دارند.





به گزارش ورزش 22، امیر عابدینی پس از پیروزی تیم پارسه مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی در جمع خبرنگاران در مورد دلیل حضورش در ورزشگاه، گفت: تیم پارسه متعلق به برادرزاده من است و آمدم بازی تیمش را ببینم.

وی در مورد حضور رمال‌ها در فوتبال ایران، گفت: متاسفانه حضور رمال‌ها و جادوگر‌ها در فوتبال ایران زیاد شده است و برخی از تیم‌ها به جای اینکه به دنبال مسایل فنی بروند به رمال‌ها رو آورده‌اند.

وی ادامه داد: فصل گذشته جادوگرها از من ۲۰۰ میلیون تومان خواستند تا مثلا دعا کنند و تیم در لیگ برتر بماند و سقوط نکند و وقتی این خواسته را قبول نکردم پیامک‌های تهدید آمیزی دریافت کردم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>