اسکرول بار

بنگر: چرا اخبار خانوادگی تیم باید رسانه‌ای شود/ آرامش داریم البته اگر بگذارند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر کسی که مسائل خانوادگی تیم را رسانه‌ای می‌کند پولی که می‌گیرد حرام است. چرا اخبار خانوادگی تیم باید رسانه‌ای شود.







به گزارش ورزش 22،درمورد پیروزی پرسپولیس مقابل کارگربنه‌گز بوشهر در جام حذفی، ادامه مسابقات لیگ برتر، بحث شب‌زنده‌داری بازیکنان پرسپولیس در اردوی کیش، مسئله درز اخبار درون اردویی سرخپوشان به رسانه‌ها و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

  در مورد پیروزی مقابل حریف بوشهری در جام حذفی صحبت کن.

بازی تدارکاتی خوبی انجام دادیم. این مسابقه می‌تواند شروعی دوباره برای تیم ما باشد تا مسابقات لیگ را با قدرت دنبال کنیم. البته اگر در نیمه اول توپ‌های‌مان گل می‌شد راحت برنده می‌شدیم.

  به نظر می‌رسید در جریان بازی با کارگر بنه‌گز کمی استرس داشتید.

استرس نبود ولی باید در بازی‌های مهم لیگ توپ‌های ما به گل تبدیل شود تا به مشکل نخوریم.

با این شرایط آماده بازی با سایپا شدید؟

بله اما بازی دشواری با سایپا خواهیم داشت، چرا که این تیم، تیمی جوان و خوب است که بازی کردن مقابل آن سخت و دشوار است.

بازی با سایپا تقابل مدافعان پرسپولیس با سیدصالحی هم هست، در این مورد چه صحبتی داری؟

سیدصالحی دوست خوب و همسایه من است. او یک مهاجم گلزن و خطرناک است اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا سیدصالحی و دیگر مهاجمان سایپا موفق نباشند.

  بعد از اردوی کیش پرسپولیس شایعه شب‌زنده‌داری بازیکنان در این اردو مطرح شد، در این مورد چه صحبتی داری؟

تمام این حرف‌ها شایعاتی نادرست است. بازیکنان نهایتاً تا ساعت 23 بیدار بودند و چون 7 صبح تمرین داشتیم همه زود می‌خوابیدند. وقتی تیم ساعت 7 صبح تمرین دارد، چطور بازیکن می‌تواند شب‌زنده‌اری کند؟ واقعاً نمی‌دانم برخی از رسانه‌ها چطور به این موارد بی‌اهمیت می‌پردازند.

  مسئله دیگر درز اخبار درون اردویی پرسپولیس به رسانه‌ها است.

واقعاً هر کسی که اخبار خصوصی تیم را به رسانه‌ها می‌دهد کار زشتی انجام می‌دهد. بازیکن، مربی، مسئول و یا هر کسی که مسائل خانوادگی تیم را رسانه‌ای می‌کند پولی که می‌گیرد حرام است. چرا اخبار خانوادگی تیم باید رسانه‌ای شود.

  مقصر این قضیه چه کسی است؟

بیشترین تقصیر به گردن کسی است که خبر را به بیرون می‌دهد. ما خودمان هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا جاسوس را شناسایی کنیم.

  چرا از زمان آمدن حمید درخشان این حواشی در پرسپولیس به وجود آمد؟

زمان دایی نیز همینطور بود. دایی برای بازیکنان صحبت خصوصی انجام می‌داد اما سریع این صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شد! مطمئن باشید به زودی کسی که اخبار تیم را لو می‌دهد، پیدا می‌کنیم.

  چرا پرسپولیس هیچ‌وقت آرامش ندارد؟

اتفاقاً آرامش داریم البته اگر بگذارند. در ضمن اگر حواشی در پرسپولیس نباشد این تیم با تیمی مثل استقلال فرقی ندارد، تیم بزرگ حاشیه زیادی هم دارد!

 صحبتی مانده است؟

نمی‌دانم چرا حسن‌زاده و کمیته انضباطی آرای بازی سپاهان - پرسپولیس و توهین هواداران سپاهان به بازیکنان پرسپولیس و مخصوصاً مرا اعلام نمی‌کنند. انگار آقایان بی‌خیال شده‌اند. چرا سال گذشته از پرسپولیس به راحتی امتیاز کم کردند اما در مورد سپاهان رأی را اعلام نمی‌کنند؟

انتهای پیام/



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>