اسکرول بار

قنبری: به سختی از سد بهمن شیراز گذشتیم/ جدایی بازیکنان‌مان در حد شنیده‌هاست :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی مقابل تیم بهمن شیراز داشتیم و به سختی از این مرحله گذر کردیم.






به گزارش ورزش 22،کریم قنبری پس از پیروزی 2 بریک تیم فوتبال پیکان مقابل بهمن شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: روز گذشته در نشست خبری نیز عنوان کردم که بازی‌های جام حذفی شرایط سختی دارد. ما بازی سختی مقابل بهمن داشتیم و به سختی از این مرحله گذر کردیم.

وی افزود: شنیده ام که سه تیم لیگ برتر در این مرحله حذف شدند که نشان می‌دهد مسابقات جام حذفی سختی‌های خودش را دارد. همه تیم‌ها از جمله تیم های لیگ یک و لیگ دسته دوم با دو، سه برابر توان خودشان به میدان می‌روند و بیشتر از گذشته می‌دوند و می‌جنگند.

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به پیروزی تیمش مقابل حریف شیرازی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم روی غفلت گل دریافت کردیم و اواخر بازی نیز 10 نفره شدیم اما با تجربه بازیکنان‌مان توانستیم تیم حریف را شکست دهیم.

قنبری در پاسخ به این سوال که آیا می‌پذیرد تیم پیکان در دیدار امروز مقابل حریف ناشناخته خود انتظارات را برآورده نکرد، گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و این مسئله تنها مختص ایران نیست و در سرتاسر دنیا چنین مسئله‌ای وجود دارد. روی کاغذ ما برنده بودیم ولی در زمین بحث چیزی دیگری بود. تیم‌های شیرازی تیم‌های خوبی هستند و امروز هم تیم خوبی برابر ما قرار گرفته بود.

وی در خصوص غیبت بازیکنانی چون مهدی رحمتی، سعید دقیقی، ساموئل و علیرضا محمد، عنوان کرد: رحمتی به دلیل سرماخوردگی و قاسمی به دلیل شکستگی دست در این دیدار حضور نداشتند. ساموئل برای بازگشت به ایران دچار مشکل شده بود و دیر به ما ملحق شد. سعید دقیقی نیز در لیست ما حضور داشت اما در تمرین مصدوم شد و نتوانست در لیست ما قرار بگیرد.

مربی تیم فوتبال پیکان درمورد جدایی بازیکنانی همچون ساموئل در این فصل خاطرنشان کرد: این مسائل جزو شنیده هاست ولی آن چیزی که واقعیت دارد این است که بازیکنان نام برده شده در اختیار ما هستند و با ما کار می‌کنند. به دنبال این هستیم که از داشته‌های‌مان استفاده کنیم و به مسیرمان ادامه دهیم.

قنبری در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل دوم تصریح کرد: تا نیم فصل که بازیکنی به ما اضافه نمی‌شود اما برای جذب بازیکن باید بررسی کنیم که در چه نقاطی ضعف داریم. آن چیزی که باید بگویم این است که همه بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند.

وی درباره اعتراض سرمربی بهمن شیراز به داوری گفت: نظر وی برای ما محترم است اما در مورد اخراج دروازه‌بان تیم خودمان باید بگویم که توپ به صورت دروازه‌بان برخورد کرد، نه دستش. تشخیص کار داور با ما نیست که بخواهیم در موردش نظر بدهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>