اسکرول بار

پاسخ مورینیو به انتقاد روی کین :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پاسخ مورینیو به انتقاد روی کین

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ب.ظ

روی کین دست دادن مورینیو پیش از پایان بازی را حرکت شرم آوری خوانده بود .




به گزارش ورزش 22،سرمربی چلسی در کنفرانس خبری امروز خودش به اظهارات روی کین و پل لمبرت پاسخ داد .

مورینیو به خبرنگاران گفت :" اول از همه می خواهم بگویم که من از نظرات آن ها قدردانی می کنم . فکر می کنم که کین و لمبرت مثال های بسیار خوبی از افراد مودب و تحصیل کرده هستند و چون من فرد فروتنی هستم که می خواهد هر روز چیزی یاد بگیرد از نظرات آن ها تشکر می کنم .

بله من باز هم سعی می کنم که قبل از پایان بازی با بقیه مربیان دست دهم . شکایت ها در مورد این حرکت را درک نمی کنم . "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>