اسکرول بار

جمشیدیان: از استقلال شکایت کرده ام :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمشیدیان: از استقلال شکایت کرده ام

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ

هافبک سابق تیم های سپاهان و استقلال به دنبال حضور در یک تیم جدید است.




به گزارش ورزش 22،احمد جمشیدیان در مصاحبه با ما از قطعیت تایید کارت پایان خدمت اش می گوید و اینکه آماده است تا به میادین فوتبال برگردد.

از استقلال شکایت کردم
از استقلال شکایت کردم و منتظر هستم مسوولان کمیته انضباطی در مورد شرایط من تصمیم بگیرند. قرارداد من در فدراسیون فوتبال ثبت شده اما استقلالی ها یک طرفه قرارداد را فسخ کردند، ما توافقی برای فسخ نداشتیم به همین خاطر فدراسیون باید در مورد من تصمیم گیری کند.

یک نسخه از قراردادم را دارم
هنوز وضعیت قراردادم با استقلال مشخص نیست آنها می‌ گویند قرارداد من تمام شده اما من به سازمان لیگ درخواست داده ام و ذکر کردم که به طور قانونی قرارداد من فسخ نشده و به همین خاطر برای پیوستن به تیم دیگری در نیم فصل تکلیفم معلوم نیست. فدراسیون هم به کمیته انضباطی نامه ای زد تا اجازه بازی من برای نیم فصل صادر شود. یک نسخه از قرارداد من دست خودم هست و فدراسیون هم یک نسخه از قرارداد را دارد. هنوز جلسه کمیته انضباطی برگزار نشده و من منتظر هستم تا برای تشکیل جلسه هر دو طرف احضار شوند.

کارت معافیتم تایید شد
سه شنبه برای گرفتن کارت معافیت خودم به نظام وظیفه رفتم، از طرف نظام وظیفه با من تماس گرفتند و اعلام کردند که کارت معافیت من تایید شده و مشکلی برای بازی کردن ندارم. از نظام وظیفه مجوز گرفتم اما هنوز از طرف سازمان لیگ مجوز بازی ندارم که آن هم به خاطر مشکلم با استقلال است. از اول هم گفته بودم، مشکلی از سوی نظام وظیفه ندارم بخاطر 3 عمل جراحی که انجام دادم کارت معافیتم تایید شد اما تا وقتی کارتم را نگرفته بودم نمی‌توانستم با اطمینان در این مورد صحبت کنم.

روزهای سختی داشتم
چون بحث معافیت من هنوز مشخص نشده بود، تیم ها برای جذب من شک داشتند که البته به آنها حق می‌دهم در حال حاضر سه تیم تهرانی و دو تیم شهرستانی من را می‌ خواهند اما باید صبر کنم تا حکم کمیته انضباطی صادر شود. به احتمال زیاد از این هفته در تمرینات این تیم شرکت می‌ کنم تا از اول نیم فصل دوم بازی کنم. واقعا روزهای سختی داشتم و یک سال و نیم پردردسری را پشت سر گذاشتم، امیدوارم این بدشانسی هایم تمام شود.

منبع: ورزش3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>