اسکرول بار

کاسیاس: جاودانه نیستم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاسیاس: جاودانه نیستم

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ

ایکر کاسیاس، کاپیتان اسپانیا عنوان کرد که او جاودانه نیست ولی می‌تواند به صعود اسپانیا به یورو 2016 کمک کند.







به گزارش ورزش 22،گلر 33 ساله پس از شکست مقابل اسلواکی روی اشتباه مسلم او، نیمکت نشین دیوید دخه‌آ در پیروزی لاروخا مقابل لوگزامورگ بود. با این حال، او معتقد است که هنوز می‌تواند بازی های خوبی در تیم ملی انجام دهد.

او گفت:" من جاودانه نیستم و تا همیشه بازی نخواهم کرد ولی در حال حاضر، احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم می‌توانم به کشورم کمک کنم که به یورو صعود کند. وقتی نمی‌توانید یک بازی را ببرید، همه جور چیزی به ذهن شما می‌آید و احساس عصبانیت می‌کنید. مثل وقتی است که با برادرتان دعوا کرده اید و می‌گویید که او را می‌کشید ولی واقعا قصد انجام این کار را ندارید. می‌خواهم تا موقعی که می‌شود برای تیم ملی بازی کنم."
کاسیاس سپس راجع به ارتباطش با دل بوسکه گفت:" رابطه ی بین ما فوق‌العاده است. من 33 ساله هستم و تا جایی که دوست داشته باشم نمی‌توانم بازی کنم. دخه‌آ و کیکو کاسیا عملکرد خوبی داشته اند و من هم از صحبت‌های او درباره دوره انتقال آرام ناراحت نشده ام."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>