اسکرول بار

رفیعی: کی‌روش نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشت :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که در اردوی پرتغال کی‌روش نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشته است.







به گزارش ورزش 22،سروش رفیعی، بازیکن تیم ملی فوتبال که در اردوی پرتغال حضور داشت در گفت‌وگو یی اظهار داشت: در این اردو امکانات بسیار خوبی در اختیار بازیکنان بود و ما توانستیم یک اردوی حرفه‌ای را پشت سر بگذاریم. تمرینات سنگین اما مفیدی داشتیم و معتقدم این اردو برای خود بازیکنان هم بسیار تأثیرگذار و مثبت بود.

وی افزود: دیدار با تیم‌های پرتغالی هم برای ما بسیار مفید بود. این تیم‌ها در لیگ دسته اول پرتغال حضور داشتند به ویژه بنفیکا که از تیم‌های قدرتمند اروپاست و بازی با این تیم تجربه بسیار خوبی برای ما بود. 

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: معتقدم انجام این بازی‌ها و سایر برنامه‌های تدارکاتی پیش رو به تیم ملی بسیار کمک می‌کند و تیم ایران می‌تواند قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیا حضور یابد. 

وی درباره اینکه کی‌روش در این اردو از بازیکنان جوان دعوت کرده بود و چقدر به آنها فرصت داد، گفت: در این اردو همه بازیکنان فرصت کافی برای بازی حضور داشتند و کی‌روش نگاه ویژه‌ای به عملکرد بازیکنان جوان داشت. خوشحالم که سرمربی تیم ملی به این مسئله توجه کرد.

رفیعی تصریح کرد: تصور می‌کنم همه بازیکنان جوان هم از این فرصت استفاده خواهند کرد تا خواسته‌های سرمربی تیم ملی را برآورده کنند. در فرصتی که برای حضور در بازی‌های تدارکاتی داشتم نهایت توان خود را گذاشتم و امیدوارم که بتوانم همچنان در اردوهای تیم ملی حضور داشته و در خدمت تیم ملی باشم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>