اسکرول بار

نوری: می‌توانستیم ۸ گل به تیم کارگر بزنیم/ کادرفنی با حاشیه‌سازان برخورد می‌کند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تمام موقعیت‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم هفت هشت گل به حریف‌مان بزنیم.







محمد نوری بعد از برتری 3 بر صفر پرسپولیس در دیدار جام حذفی مقابل بنه‌گز بوشهر اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی انجام داد و از نظر شرایط جسمانی عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته حریف ما تجربه کافی را در اختیار نداشت که همین مسئله به سودمان تمام شد. قطعاً اگر می‌توانستیم از تمامی موقعیت‌های خود استفاده کنیم باید با هفت هشت گل این تیم را شکست می‌دادیم.

وی در ادامه افزود: این بازی یک دیدار تدارکاتی خوب پیش از مصاف با سایپا بود و امیدوارم هواداران در آن بازی برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره عدم استقبال تماشاگران از بازی امروز خاطرنشان کرد: طبیعی است که در جام حذفی آن هم در این مرحله استقبال چندانی نشود. حریف ما از لیگ دو بود که البته برای آنها احترام قائل هستیم اما همواره دیدارهای ابتدایی در جام حذفی چندان استقبال تماشاگران را ندارد و امیدواریم برای دیدارهای بعدی شاهد حضور تماشاگران باشیم. 

نوری در مورد کسانی که برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می‌کنند، تأکید کرد: عده‌ای این حاشیه‌ها را ایجاد می‌کنند اما من بازیکنم و در این باره صحبتی ندارم. بی‌تردید کادرفنی با افرادی که این حاشیه‌ها را ایجاد و بی‌احترامی می‌کنند برخورد خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>