اسکرول بار

خوردبین: بازیکنان پرسپولیس خسته بودند/ ما با نوشابه دوپینگ می‌کردیم! :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از اردوی کیش خسته بودند اما بازی خوبی انجام دادند.









  به گزارش ورزش 22،محمود خوردبین بعد از برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل کارگر بنه‌گز بوشهر در جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. البته حریف ما هم تیم جوان و خوبی بود. بازیکنان کمی از اردوی کیش خسته بودند، با این حال توانستند بر حریف خود پیروز شوند.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار بر حریف خود برتری داشت و خوشبختانه توانستیم با سه گل پیروز شویم. امیدوارم عملکرد تیم بازی‌به‌بازی بهتر شود و روند موفقیت‌های‌مان ادامه یابد. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه‌های پیش آمده در اردوی کیش هم به خبرنگاران گفت: اگر یک مدرک از وجود حاشیه و درگیری در اردوی کیش آوردید هرچه خواستید به شما می‌دهم.

با این حال خوردبین در واکنش به سؤالی درباره درگیری رضا حقیقی با مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: رضا حقیقی خودش اشتباه کرد و یک روز بعد هم از این اشتباه عذرخواهی کرد و همه چیز تمام شد. این بازیکن در کیش به اشتباهش پی برد. متأسفانه این مسائل بزرگنمایی می‌شود. به عنوان مثال من و درخشان برای سفارش پیراهن تیم رفتیم و در ادامه بدنساز تیم آن لباس‌ها را دریافت کرد اما شایعه کردند که من با درخشان دعوایم شده و برای گرفتن لباس‌ها نرفتم!

وی در مورد اینکه قبلاً با سرمربی پرسپولیس اختلاف داشته است، یادآور شد: این یک بحث قدیمی است و اختلافی میان ما بود که آشتی کردیم و همه چیز تمام شد. 

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه گفته شده در لیگ برتر برخی بازیکنان با استفاده از مواد محرک دوپینگ می‌کنند، اظهار داشت: من که تاکنون چنین چیزی ندیده‌ام. البته درباره این مسائل صحبت‌های بسیاری شنیده‌ام و بسیار متأسفم. این کار درست نیست و اگر چنین اتفاقی می‌افتد باید پرسید چرا جلوی آن گرفته نمی‌شود؟ آیا کسی متوجه این شیوه دوپینگ نشده است؟

خوردبین ادامه داد: در زمان ما چنین چیزهایی نبود. ما نوشابه می‌خوردیم و مثلاً با آن نوشابه خوردن دوپینگ می‌کردیم. به هر صورت امیدوارم جلوی این مسائل گرفته شود تا فوتبال‌مان بیشتر از این به کثافت کشیده نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>