اسکرول بار

پل لمبرت : مورینیو بی احترامی کرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پل لمبرت : مورینیو بی احترامی کرد

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ

سرمربی استون ویلا با نظر دستیارش درباره حرکت مورینیو موافق است .




  به گزارش ورزش 22،روی کین هفته گذشته اعلام کرد که دست دادن مورینیو قبل از سوت پایان بازی حرکت محترمانه ای نبوده است .

پل لمبرت در کنفرانس خبری خودش گفت :" بله من با کین موافق هستم . حرکت محترمانه ای نبود . نظر من با کین در این مورد یکی است . بازی تمام نشده بود که می خواست دست بدهد . من اینجوری در دنیای فوتبال تربیت نشدم .

بعد از اینکه نظرات بعضی از مردم درباره حرف های کین در کتابش را خواندم خندم گرفت .  قبل از انتشار کتابش را خوانده بودم پس مشکلی از طرف من وجود نداشت . "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>